Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: Nätdel?

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Question Nätdel?

Hej!
    Min nätdel har gått sönder till mitt playstation SCPH-7502. Det tjuter INTE i den.
    Kan man inte byta ut någon komponent istället för att byta ut hela nätdelen. Har någon nån aning om vilken komponent som kan vara sönder?

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Angry

TAck Hansi så JÄVLA MYCKET för svaret. Jag fattar inte hur man kan driva en jävla firma på det sättet. FY FAN!!!!!!!!!!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

En lite trevligare påminnelse att jag missat ett inlägg i forumet hade kanske resulterat i ett svar. Nu får du banne mig sitta där med din trasiga nätdel.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Nov 2001
    Respekt
    0

Exclamation

Det är bara ännu ett tecken på att firman du jobbar på är skit!!!!!! Tack för hjälpen. Jag ska rekomendera er till alla mina kompisar. NOT!!!!!!! Tack som fan!!!!!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Jasså du...

Varför inte komma in till butiken och säga detta till mig direkt, men det kanske känns tryggare för dig att skriva otrevliga anonyma inlägg än att göra det "i verkligheten".
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. xbox nätdel, atx eller?
    By vipah in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-10-04, 05:12
  2. PSX:s nätdel
    By kungmidas in forum Playstation - Övrigt
    Senaste inlägg: 2003-08-22, 15:33
  3. Nätdel till ps2
    By Nebiyu in forum Playstation 2 Produkter
    Senaste inlägg: 2003-05-28, 16:49
  4. Använda Atx nätdel på xboxen....
    By Antigonos24 in forum X-BOX Hårdvaruforum