Hej!
har letat runt lite på forumet efter en psx emulator men hittar ingen som har skrivit om det, så jag undrar om det ens finns en? skulle gärna vilja ha en eftersom jag har tankat final fantasy 9. Jag har FW 3.02 OE-b.
Tack på förhand
Hej!
har letat runt lite på forumet efter en psx emulator men hittar ingen som har skrivit om det, så jag undrar om det ens finns en? skulle gärna vilja ha en eftersom jag har tankat final fantasy 9. Jag har FW 3.02 OE-b.
Tack på förhand
PSX emulatorn ingår väl i 3.02 OE-B?
Den går det iallafall i 3.03 OE-C som vi kör med.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jaha, tackar
var ska jag lägga filen? det är en img fil...
Du får googla/läsa på lite. Jag har inte hunnit sätta mig in i detaljerna hur man preppar psx spelen för att fungera på psp. Eller så kanske någon här orkar beskriva. Annars står det säkert i någon av readme filerna...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag kan skriva en guide. Har föreläsning iallafall, så jag har tid
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
det vore perfekt Tackar för det....
Guiden ligger bland de klistrade trådarna
Bookmarks