Vilken ratt är den bästa?? Är det den enkla principen dyrast är bäst?? "Force Feedback Ratt till PlayStation 2"
Vilka spel stödjer denna ratt??
Vilken ratt är den bästa?? Är det den enkla principen dyrast är bäst?? "Force Feedback Ratt till PlayStation 2"
Vilka spel stödjer denna ratt??
Hmm fick för mig att jag sett fler rattar till ps2, men nu hittar jag bara den här..... Om det bara finns 1 så är ju valet ganska lätt :-) Men jag vill ändå veta vilka spel som stödjer ratten.....
Jag har Logitechs GT3 ratt och den är skönast tycker jag. WRC, Pro Rally 2002, Lotus Challenge, Burnout är några spel som stödjer ratt men det finns fler...
WRC med ratt är skit kul. GT3 med ratt suger...
ktd, är du aldrig inne på forumet nu för tiden eller?
ktd kanske har ett liv han oxå
Tackar Ktd
Har tröttnat på allt tjat om mods. Innan det här forumet blev "populärt" var jag inne typ hela tiden. Då diskuterades relevanta skaer. Nu är det, TYVÄRR, mest en massa blaj om ingen ting. Är ganska trött på att läsa om "HANSI, VILKET MOD ÄR BÄST?", "HANSI, VARFÖR ÄR NIN SÅ DYRA?" och sånt. TA REDA PÅ LITE INFO SJÄLVA FÖRST GENOM ATT LÄSA PÅ OLIKA SIDOR OCH FORUM ISTÄLLET!!!<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Yaroze:
ktd, är du aldrig inne på forumet nu för tiden eller?</font>
Alla bara frågar rakt ut innan att ens försöka ta reda på saker. Ska bara ha allt serverat på silverfat...
Nu låter jag som en gnällig gubbe men jag tycker det är skit tråkigt att forumet inte är så kul längre.
* HANSI *
Kan du inte fixa en members section för en del utvalda? Så vi som har riktiga "problem" slipper allt "skit"?
Det var PlayStation 2 Center SEs forum (mgon) som jag syftade på...
Din ide om members section var bra
Oki, nä trodde det var nere helt nu...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Yaroze:
Det var PlayStation 2 Center SEs forum (mgon) som jag syftade på...
Din ide om members section var bra </font>
bra sagt kdt j**** bra =) har blivit ganska less ja me nu
------------------
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
-------------------------
aNyThInG iS pOsSiBlE
Skapa en ny tråd i "Fritt Forum" och ge förslag på vad ni vill ha för nya diskussionsareor i forumet.
Detta är ju faktiskt ett supportforum, och det är helt OK att våra kunder ställer de frågor dom vill ha svar på utan att behöva lista ut hur man använder sökfunktion eller spendera 3 dagar att läsa igenom allt som skrivits.
Jag stänger denna tråd då den tappat topic totalt.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks