Någon som vill snacka om Saint's Row ?
Har aldrig spelat densjälv.
***nån som vill berätta hur bra spelet är.
***Och vi kan betygsätta den här. SKALA (1-10)
XBOX360 IS BEST IN THE UNIVERSE
Någon som vill snacka om Saint's Row ?
Har aldrig spelat densjälv.
***nån som vill berätta hur bra spelet är.
***Och vi kan betygsätta den här. SKALA (1-10)
XBOX360 IS BEST IN THE UNIVERSE
om du gillar GTA så är det ett spel för dig, men jag kan inte spela sånna spel med en handkontroll .. men iaf en klar 7 enligt mig
Halvkul spel. Men kanska buggigt.
Har hänt flera gånger att min bil försvunnit så man åker omkring i luften... hehe
betyg 5
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Och mycket mer roligare online
kanonskoj tidsfördriv tycker jag
dock lite irriterande att man måste plocka fram inventariet för att "äta mat" för att få tillbaka liv.. antal gånger man hunnit dö istället :P
7/10
Jag började spela Saints Row för ett par veckor sedan och jag blev positivt överraskad. Har inte spelat det förut för att jag tänkte att det var en billig GTA kopia, men enligt min mening är det riktigt underhållande och faktiskt välgjort. Lite buggar får man räkna med i den här typen av spel känns det som.
Spelet är riktigt snyggt, finns MASSOR med saker att göra, förtjänar 8/10
Jag har haft det bränt ett tag men inte testat det än. Blev sugen på det nu när alla skriver hur bra det är.
En klar 8 !!
jag gillar att man kan ställa in sitt utseende mycket noga. själva våldet är också tillfredställande speciellt närstrid. En detalj som är riktigt bra och som saknas i andra liknande spel är att man får hjälp att hitta genom att den väg man ska ta markeras, alltså inte bara riktningen till målet. Vägnätet är bra och det går snabbt med bil. ett till plus är att man kan lyssna på wagner och liknande i bilradion eller sin mp3spelare. Det dåliga är grafiken - bara ljuseffekterna är bra. Handlingen suger också men jag personligen tenderar att hitta på min egen handling i den här typen av spel...
stark 7:a av 10
Last edited by Emilll; 2007-06-07 at 21:05.
Helt okej GTA kopia.
Spelade dock bara nån timme på Single Player och nån timme på Live.
Inte riktigt min typ av spel och så har jag inte lirat så mycket men.. 6/10.
Bookmarks