tjena!
jag undrar hur man kopplar ihop två eller fler xbox360?
Är det bara att koppla en korsad nätverkskabel mellan dem eller hur fungerar det?
Är den ena boxen ¨värd¨?
Måste man ha en router om man kopplar ihop fler än två?
tjena!
jag undrar hur man kopplar ihop två eller fler xbox360?
Är det bara att koppla en korsad nätverkskabel mellan dem eller hur fungerar det?
Är den ena boxen ¨värd¨?
Måste man ha en router om man kopplar ihop fler än två?
Beror väl på vad syftet med ihopkopplingen är...
filöverföring?
Spela?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Vi tänkte koppla ihop två eller fler 360´s och spela!
Två st = korsad kabel eller raka kablar + switch
Fler än två = raka kablar + switch
Sedan är det väl upp till respektive spel hur man spelar länkat. Jag har aldrig kört annat än xbox live på 360, aldrig länkat.
Men troligen väljer man någon form av "host" läge på en av 360rna, sedan ansluter man till den från de andra.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks