Som rubriken lyder.
Vad behöver jag för att göra iso backups av mina egna UMD spel?
Kan tillägga att jag kör 3.03 OE-C får bara corrupted data på fastloader ikonen.
(ja jag har den i GAME150)
// Jocke
Som rubriken lyder.
Vad behöver jag för att göra iso backups av mina egna UMD spel?
Kan tillägga att jag kör 3.03 OE-C får bara corrupted data på fastloader ikonen.
(ja jag har den i GAME150)
// Jocke
Last edited by JockeH; 2007-02-02 at 00:26.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
vilket är ett bra dumpningsprogram?
googla
hittar inget som funkar.. skit å
kolla på www.psp-hacks.com på "downloads" sen typ homebrew eller apps... om det inte finns där kan jag tyvärr inte hjälpa dig
Last edited by Turbis; 2007-02-02 at 23:26.
http://www.psp-hacks.com/file/948
tror det programmet kan hjälpa dig. Läste bara lite snabbt, men jag tyckte det stod något om UMD och ISO.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Äntligen fått det jag behöver tack ska ni ha
vassego, tror jag
Programmet du länkade till klarar inte av att "Rippa" umd skivor från en PSP men den klarar av att gå in i en "Rip" och redigera bort onödiga filer som "Dummeifiles"
så om du sitter o sliter dina grå för att du inte förstår hur det fungerar o varfrö den inte dumpar umd skivor så vet du
/ Pendragon
Jag länkade aldrig till något program -.- Jag länkade bara till en hemsida där det borde finnas.
Du menar nog det som joakim18 länkade till...
Last edited by Turbis; 2007-02-07 at 23:29.
/ Pendragon
Bookmarks