förmodligen är det dina settings i IMGBurn som gör att det inte fungerar i så fall...
förmodligen är det dina settings i IMGBurn som gör att det inte fungerar i så fall...
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
En fråga.
Kan man installera gamla Xbox-spel på Xbox 360's hårddisk som man kan med vanliga 360-spel?
Prova, jag har aldrig tänkt på det då jag har en gammel box också som jag har Xbox 1 spelen på
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Google is your friend!
jag har inte lirat så mycket gammel box spel på min 360, gjorde det innan jag köpte gammel boxen lite grann, men inte nämnvärt...
Google is your friend!
Hur bränner man en xbox1 iso på dual layer som är kompatibel med 360? ix 1.5.?
xbc funkar inte på min dator så använder img burn.
tacksam för svar.
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
"I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
det är rätt mycket meck faktisk, jag rekommenderar att faktisk köpa xbox titlar istället. som sagt, xbe får inte vara patchad/crackad utan filen måste vara återställd till original innan man bygger ihop det, finns trådar om det här om du söker lite. nej, du ska inte behöva tanka hem stealh filer och sådant.
tack.. Försöker få super monkey ball deluxe att funka. har det till ps2 annars men orkar inte ha fler konsoler framme.
vi får se, har redan wastat en verbatim skiva på skiten, funkar inte nästa så struntar jag i det.
Hur ligger det till nuförtiden när man har LT?
Vad för media osv ska jag bränna på? Funkar det med vanliga dvd+r?
Är bannad så jag skiter i livesäkerhet
Bookmarks