Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123
Visar resultat 61 till 73 av 73

Diskussion: Bränna xbox 1 spel

  1. #61
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    förmodligen är det dina settings i IMGBurn som gör att det inte fungerar i så fall...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  2. #62
    Registrerade
    Dec 2008
    Inlägg
    109
    Respekt
    16
    En fråga.

    Kan man installera gamla Xbox-spel på Xbox 360's hårddisk som man kan med vanliga 360-spel?

  3. #63
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Prova, jag har aldrig tänkt på det då jag har en gammel box också som jag har Xbox 1 spelen på
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  4. #64
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av AshTray Visa Inlägg
    En fråga.

    Kan man installera gamla Xbox-spel på Xbox 360's hårddisk som man kan med vanliga 360-spel?
    xbox spelen läggs in på hdd som standard, de kräver t.o.m. en hdd för att kunna bli spelade.

  5. #65
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    xbox spelen läggs in på hdd som standard, de kräver t.o.m. en hdd för att kunna bli spelade.
    som standard? är du säker på att den lägger in spelet på hdd'n för att kunna spela?? (själva spel datan och sådant menar jag)
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  6. #66
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    som standard? är du säker på att den lägger in spelet på hdd'n för att kunna spela?? (själva spel datan och sådant menar jag)
    kanske inte ordagrant, men stora delar cache hamnar ju på hdd. har du lagt märke till att xbox spelen laddar fortare än 360 spelen, skivan läses knappt, iaf på de spel jag provat.

  7. #67
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    jag har inte lirat så mycket gammel box spel på min 360, gjorde det innan jag köpte gammel boxen lite grann, men inte nämnvärt...
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

  8. #68
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    Hur bränner man en xbox1 iso på dual layer som är kompatibel med 360? ix 1.5.?

    xbc funkar inte på min dator så använder img burn.

    tacksam för svar.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  9. #69
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Lynx Visa Inlägg
    Hur bränner man en xbox1 iso på dual layer som är kompatibel med 360? ix 1.5.?

    xbc funkar inte på min dator så använder img burn.

    tacksam för svar.
    du bränner som vanligt med imgburn, men använder layerbreak 1913776 istället för 1913760. att den är kompatibel med ixtreme kollar du lättast med xdvdmulleter, du kan även bygga om den så den blir kompatibel med xdvdmulleter. ison får inte vara patchad/crackad av något slag.

  10. #70
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    Citat Original inlägg av int21 Visa Inlägg
    du bränner som vanligt med imgburn, men använder layerbreak 1913776 istället för 1913760. att den är kompatibel med ixtreme kollar du lättast med xdvdmulleter, du kan även bygga om den så den blir kompatibel med xdvdmulleter. ison får inte vara patchad/crackad av något slag.
    tack hur kollar jag ison med mulleter? MÅste jag dra hem stealth filer och patcha med?

    Testa att göra om ison till dvd9 med mulleter men den klagade på att xbe repair failed
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  11. #71
    Registrerade
    Oct 2007
    Inlägg
    4 446
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av Lynx Visa Inlägg
    tack hur kollar jag ison med mulleter? MÅste jag dra hem stealth filer och patcha med?

    Testa att göra om ison till dvd9 med mulleter men den klagade på att xbe repair failed
    det är rätt mycket meck faktisk, jag rekommenderar att faktisk köpa xbox titlar istället. som sagt, xbe får inte vara patchad/crackad utan filen måste vara återställd till original innan man bygger ihop det, finns trådar om det här om du söker lite. nej, du ska inte behöva tanka hem stealh filer och sådant.

  12. #72
    Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Inlägg
    656
    Respekt
    24
    tack.. Försöker få super monkey ball deluxe att funka. har det till ps2 annars men orkar inte ha fler konsoler framme.

    vi får se, har redan wastat en verbatim skiva på skiten, funkar inte nästa så struntar jag i det.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

  13. #73
    Registrerade
    Nov 2008
    Inlägg
    81
    Respekt
    16
    Hur ligger det till nuförtiden när man har LT?
    Vad för media osv ska jag bränna på? Funkar det med vanliga dvd+r?
    Är bannad så jag skiter i livesäkerhet

Sida 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande diskussioner

  1. Spel för Xbox Live Vision Camera
    By balrog in forum XBOX 360 Spelsnack
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2009-11-06, 18:17
  2. Problem med att bränna Spel
    By jockenyman in forum XBOX Backup och Patchar
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-14, 14:26
  3. bränna xbox spel
    By puppy_145 in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 00:00
  4. Bränna Xbox spel
    By nunclearguy in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Inlägg: 16
    Senaste inlägg: 2004-07-17, 16:25
  5. Inlägg: 11
    Senaste inlägg: 2004-04-16, 20:39

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •