Vad behövs för att spela NDS-backuper på min Ds-Lite?
Kollat runt lite men e en djungel av grejer..behöver nåt till ett vettigt pris ..
Tacksam för tips
Vad behövs för att spela NDS-backuper på min Ds-Lite?
Kollat runt lite men e en djungel av grejer..behöver nåt till ett vettigt pris ..
Tacksam för tips
Kolla in m3 ds simply eller r4 revolution då.
495:- + minneskort c:a 250:-
Jag får in nästa leverans på onsdag, så det är bara att beställa så har du före helgen.
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=497&xSec=61
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Måste man ha flashkortläsare i datorn också? Om man inte har det måste man beställa en sån också?
Det ingår en flashkortsläsare för micro sd kort i m3 ds simply och r4 revolution paketen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks