Jag behöver hjälp med att lägga in spel på hd-Advance 3.0...Vissa spel funkar som t.e.x call of duty3,men inte GTA liberity city stories och FIFA07 hjälp!
Jag behöver hjälp med att lägga in spel på hd-Advance 3.0...Vissa spel funkar som t.e.x call of duty3,men inte GTA liberity city stories och FIFA07 hjälp!
jag Har Inte SÄtt Ett Ända Svar!!!!!!!!!
Du har inte ställt någon konkret fråga...
Beskriv exakt vad det är för problem du har.
Går spelet inte att installera?
Hur GÖR du när du lägger in spel på hårddisken?
Startar inte spelet? Vad händer istället?
Osv...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag ber om ursäkt.Det är så här att det går att installera men när jag ska börja spela det spelet så ser man inledningen med sen blir allt svart .....
Det går att ställa in "modes" i hdloader, har du gjort det?
Det är en inställning för varje spel som ofta hjälper. Den kompenserar för den högre hastigheten på hårddisken jämfört med om spelet körts från dvd skiva t.ex.
Finns flera olika modes, och dom går att kombinera. Jag kommer inte ihåg exakt hur det fungerar, men det MÅSTE vi ha diskuterat i andra trådar här i forumet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag vet det men problemet är hur eller vilka som ska tryckas i yes eller no
Man får googla t.ex. spelets namn + hd loader + modes eller prova alla varianter.
vad menas med modes??
Ja det är väl dom där du väljer yes/no på.
Det är specialinställningar som hjälper mot vissa spel som bråkar.
Det som händer är det jag skrev ovan, en mode är t.ex. till för att sakta ner överföringen från hårddisken lite, vissa spel blir förvirrade när banorna laddas för fort t.ex.
Jag kommer inte ihåg exakt vad dom gjorde, men jag har säkert skrivit liknande svar tidigare i forumet med mer information.
Bookmarks