Kan nån förklara lite hur man ska kunna spela online, och hur funkar det?
sen finns det väl nån grej som man kan ha om man spelar bara imot polare typ 8 st..?
tacksam för svar
Kan nån förklara lite hur man ska kunna spela online, och hur funkar det?
sen finns det väl nån grej som man kan ha om man spelar bara imot polare typ 8 st..?
tacksam för svar
"How do you prove that you exist...? Maybe we don?t exist..."
En multitap gör att man kan spela mot 4 st (alla kopplas in i Multitapen som sen sätts i en av handkontroll-kontaktern på PS2an, tror inte det går med 2 multitaps, har inte sett några spel för 8 spelare... (8 spelare på samma skärm???)
För att spela online behövs ett USB-nätverkskort, inte säker på vad som krävs av det men måste man installera drivrutiner är det nog kört..
har mailat en kollega jag vet har fått detta att funka men han verkar inte vara inne på sitt kontor idag... eller så orkar han inte förklara för femtielfte gången
/Tommy 2Tall
There are doors I haven't opened, windows yet to look through...
going forward may not be the answer. Maybe I should go back.
Nemas problemas att komma ut och spela online...
Två sätt:
1) Köp en usb -> ethernet adapter typ D-Link DU-E100. Bara koppla i usbkontakten i Ps2an och sladden från ditt Internet i D-Linken.
2) Köp Sonys bredbandsadapter från USA...
Jag köpte en D-Link först men nu har jag en Sonys orginaladapter. Funkar bättre om man vill streama film & musik eftersom du inte får mer än 1.5MB med USB...
OK.. så det är bara USB1 i PS2an? Fan va trist...
Iofs skulle inte jag lida, har bara ADSL så jag lär knappast behöva mer än 1.5 Mb... har ju bara 0.5Mbit med Felia ADSL
/Tommy 2Tall
There are doors I haven't opened, windows yet to look through...
going forward may not be the answer. Maybe I should go back.
Bookmarks