Hej. Sitter här och testar Battlestations - Midway på 360n. När jag tänkte testa Xbox Live står det:
"You cannot establish sessions between consoles when the multiplayer privilege is turned off."
Var slår man på detta ?
Hej. Sitter här och testar Battlestations - Midway på 360n. När jag tänkte testa Xbox Live står det:
"You cannot establish sessions between consoles when the multiplayer privilege is turned off."
Var slår man på detta ?
tror det är något i family settings. Alltså barnlåset på konsolen som man kan sätta på för att förhindra barnen att gå online. Dock vet jag inte hur det funkar. Men leta omkring i dashboarden så borde du hitta något.
Hej, tack för svaret. Jag ändrade båda "multiplayer game inställningarna" till allowed, men när jag loggat in igen(man måste looga ut å in för att det ska börja gälla) så står det "Blocked" igen. Det ändras alltså inte, vad gör jag för fel?
du kanske tryckte på B för att backa istället för A för att acceptera?
Först går jag in på "Xbox 360 Online Games" och "Original Xbox Online games" och trycker Allowed och A på båda. Sen måste man ju trycka B för att ta sig därifrån (då står det Allowed på båda). När jag gått bakåt kommer då upp att jag måste "signa in igen" för att det ska ta effekt. Då gör jag så - Blocked.
Vad ska jag göra? Trycker jag A igen istället för B(bak) så kommer jag bara in dit man väljer Allowed eller Blocked igen.
Bra fråga. Ring MS supporten.
har du gold membership? annars kanske det är det?
Nepp, jag har silver. Går det inte med det eller ?
nej...du måste ha guld för att lira online
Bookmarks