Innan alla skriker "läs guiderna" eller "använd sökfunktionen" vill jag bara säga att jag har gjort båda utan att blivit speciellt mycket smartare.
Det började för någon vecka sedan när min xbox helt abrupt tappade viljan att starta spel (ramaskri).
XBMC och alla program fungerar, men det enda spel jag lyckats starta är NHL06.
Samma fenomen inträffar oavsett om spelen ligger på hårddisken eller om jag försöker starta dom ifrån skiva. Jag har hela 2 gånger grejsat om hela fnurren med slayers autoinstaller utan lycka. Flasha Bios begriper jag inte halv sju av och hela den där NTSC/PAL/PAL60 etc verkar inte gå att ändra. Jag har Avalaunch som dashboard eller vad det heter. Inställningen finns där men ändrar jag från NTSC M som är standard så ploppar den bara tillbaka dit hur jag än gör :\.
I Slayers auto installern skulle man kunna ändra just det där med ntsc pal. Men nr5 i menyn är grön och går inte att komma åt står bara "Disabled. Edit to Enable" och det vet jag inte heller hur man gör.
Jag känner mig med andra ord rätt över just nu. Om jag glömt någon info säg till.
Tack på förhand.
JIN
Bookmarks