Någon som testat eller har sett någon som byggt in en 7" LCD i xboxen? Eller det är svårt att få plats med dock, men snarare om man flyttat xboxen till en annan låda och sedan byggt in en 7" LCD till den?

Hade velat göra detta då jag inte vill starta upp projektorn varje gång bara för att lyssna på lite musik.

Det går ju givetvis att göra, men problemet är snarare hur man ska kunna ha projektorn och LCD inkopplade samtidigt? Jag använder Komponent till projektorn men till LCD lär det ju bli vanlig komposit eller S-video kabel. Så då måste jag lyckas få xboxen att skicka videosignalerna till både komposit och komponent samtidigt! Vilket jag inte tror går... :/ Å andra sidan MÅSTE ju inte LCD vara igång samtidigt som projektorn, man kunde ju haft en switch som växlar mellan Komponent utgång och komposit utgång, men då kommer det andra problemet. För eftersom xboxen är inställd på 720p till projektorn, och LCD bara klarar 480i så vet jag inte om det funkar av den anledningen heller? Men det kanske det gör!?

Tacksam för åsikter och länkar eller bilder om ni vet någon som gjort liknande sak!