Hej, vad är det hära Titan-chippet för nåt? Hörde att det var typ som Messiah, men varför säljer ni det inte då? Är det dåligt? Klarar det av importspel Ps2/Psx?
Hej, vad är det hära Titan-chippet för nåt? Hörde att det var typ som Messiah, men varför säljer ni det inte då? Är det dåligt? Klarar det av importspel Ps2/Psx?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Yojimbo:
<strong>Hej, vad är det hära Titan-chippet för nåt? Hörde att det var typ som Messiah, men varför säljer ni det inte då? Är det dåligt? Klarar det av importspel Ps2/Psx?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">jag har titan, det suger!
ful bild på ps2 loggen.
Starta ps1 spel med power knappen intryckt i 20 sek. Och för min del klarar den inte ps2 backuper på 2 skivor eller fler..
Halv bild på importer till ps1.
Måste ha boot cd för backup importer till ps1.
och de finns fler fel... orkar inte skriva ner alla...
<small>[ 13 February 2003, 17:19: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>
Om varje kund skulle stå i butiken och vela i 30 minuter bara för att välja chip skulle vi inte få ett skit gjort. Messiah och Messiah 2 PRO fungerar perfekt, varför öda tid på billiga sämre kopior? Blir bara massa backjobb. urk.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ok, då vet jag det. Tack för den snabba hjälpen, ni räddade mig verkligen!
Bookmarks