Har hört att nya CRACK DOWN spelet
Crackdown.USA.XBOX360-RANT
uppdaterar något när man startar skivan, och efter när man startar om xboxen så får man ERROR. med (samsung xbox)
Någon som vet något om det, eller är det strunt snack????
Har hört att nya CRACK DOWN spelet
Crackdown.USA.XBOX360-RANT
uppdaterar något när man startar skivan, och efter när man startar om xboxen så får man ERROR. med (samsung xbox)
Någon som vet något om det, eller är det strunt snack????
Last edited by coolcool; 2007-02-09 at 01:43.
Jag har inte hört något om det. Och min XBox 360 med samsungdrive fungerar fortfarande.... :-)
Vart har du läst det?
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
på POWERBITS
Min fungerar oxå utan problem (Hitachi)
Dock var Crackdown det sämsta skit jag någonsin spelat..
Håller med..fruktansvärt dåligt
Misstänkte att det bara var avföring på DL-skiva, men det positiva är väl att det spelet behövs om man vill spela Halo 3 Beta.
Boxen är på släkttäff i Tyskland.
Jo..men hur?
Någon som har lirat halo 3 betan?
crakdown är ju ett bra o roligt spel halo 3 blir inget o ha lika kasst som halo 1 o 2 bara bättre grafik! Crackdown är mycket roligare än saints row tycker om att man kan levla gubben lite.
visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments
du snackar huller om buller om typ 3 spel, vilket spel babblar du om?
"visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments"
det där liksom..
Lite svårt att lira Halo 3 betan om den inte startat än kanske..
Snackar om Crackdown lovar o skriva i början på varje mening vad det är jag snackar om från o me nu
Alltså så blir det "Crackdown + visst det är ju lite för enkelt men det har en mängd med roliga achivments"
den startar i april eller?
Testade demot. Tyckte det va skoj, vad är det som gör att det e så sopigt?
Gubbar vad snackar ni om, det är TRÅD om CRACKDOWN o inte om andra spel här.
Så ni tycker att deta spel är sopkontainer?
Snälla skriv om spelet här!! Tack
Så de här spelet är sämsta, alla snackar att de är sämta spelet någonsin.
De pratar ju om Crackdown.
På huvudmenyn i spelet finns en länk som under en viss tid kommer bli aktiv och som gör att man kan komma år Halo 3 betan.
Å att dra paraleller till SaintsRow känns ju relevant.
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
http://www.360voice.com/game.asp?game=Crackdown
är det så smart att lägga upp vilka som spelat spelet innan spelet ens släppts?
CRACKDOWN kom ut för 2 dagar sen
ja men kolla när folket började spela det
Jag skulle prova spelet nu, men jag när stoppar i skivan så kommer det meddelandet upp. Måste göra en uppdatering för att jag skall kunna spela. WTF? Vågar man köra den??
Ja det gick ju alldeles lysande. Körde uppdateringen och sen "Unrecognized Disc. Please clean with a dry cloth and restart console"
Inga av mina andra brända spel har krånglat eller visat det här meddelandet..
EDIT: Brände igen, på exakt samma sätt, och nu fungerar det. Konstigt. Bränner på Verbatim givetvis och 2X med Clonecd.
Last edited by Drem; 2007-02-11 at 12:44.
Crackdown funkar fint för mig (MS28)..
tycker f.ö.v spelet är rätt kul också.
har maxat agility och strength nu så jag kan kasta runt bilar o lastbilar
Vet någon vad det är som updaterar när man startar spelet ???
Märkte ingen uppdatering när jag startade spelet, och jag tittade efter den efter att ha läst rapporter om det.
Spelet var ruskigt roligt när man väl maxade styrka och agility. Synd bara att spelet alltid kommer ge mig dåliga vibbar, då det var det jag spelade när min 360 gick sönder..
Men varför snackar många andra att när man stopar i CRACKDOWN skivan så kommer de uppdatering?? Nån som vet ???
De flesta spel har väl uppdateringar på sig. Har du spelat något annat spel som uppdaterat konsollen till den nivå som crackdown behöver så görs givetvis ingen uppdatering igen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Får också detta när jag skall lira Crackdown,, att jag måste uppdatera skiten,, skall man våga göra det?? har hitachi 078.
Är det bara isåfall bara plugga in 360 till nätet och klicka på OK(uppdatera).
Eller är de en massa inställningar och jobb innan man kan koppla upp den,.??
m.v.h
Bookmarks