Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12
Visar resultat 31 till 55 av 55

Diskussion: PSP-skärmen fryser

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Ok , har nu 3.10, den från dark alex, men det går inte att starta spelet: the game could not start...

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25
    lägg iso filen i root:\ISO. spelet ska dyka upp under game-->memstick fliken. sätt i en umd skiva och starta spelet.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    UMD skivan skall vara ett SPEL eller demoskivan. Inte en film.

Glöm inte att homebrew applikationer som normalt installeras under \PSP\GAME istället skall ligga under \PSP\GAME150
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    bara att hålla tummarna sen

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Ja tackar, det fixade sig till slut

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    jo grabbar, det löste sig, men det finns fortfarande problem, när jag startar vissa spel så fryser de bara, vad ska man göra ?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Hmmm... Fortfarande frys problem, har du testat med ett annat minneskort nu då?
    Du behöver ju inte köpa ett minneskort du kan låna av en kompis. Bara för att testa altså.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    alltså grejen är att tex. rocky funkar, men fight night round 3 funkar inte, det är inte så ALLA spel fryser, kan det ha ngnting med clock speed att göra?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    ändrade CPU speed till 300 , fight night funkar ändå inte, och grejen är när den fryser, och när jag försöker stänga av den, så blinkar den gröna lampan till några ggr....

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Respekt
    23
    vad körde du för firmware?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    3.10 Oea

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Då är det kanske något fel med UMD'n tanka hem en annan Fight Night och testa med den.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Tror inte han spelar från UMD, utan som vi hela tiden påpekat, använder ett ruttet minneskort.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Altså jag menar ISO'n... Det är ju en ISO på en UMD så det var det jag menade.. Sry

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    jag tror inte att det är fel på minneskortet, jag köpte inte den från ngn snubbe i ngn bakgränd, köpte den i en affär :P

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Ja, och hur ofta brukar JAG ha fel... :-) :-) :-)

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Lång följetong det vart om detta ... Snälla kolla med ett annat MS så det gå utesluta det problemet ... Du måste väl kunna låna ett av någon ... nån polare har säkert ett Pro duo i sin telefon eller kamera ..
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Precis det jag menat på sen jag postade här första gången... Åtminstone testa så man får det uteslutet!

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    jag har minneskort till nokia 6680, går det att använda den?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Det får du reda på om du testar! Dumt att fråga

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Fel kort ... Ska vara ett Pro DUO inte ett RS-DV-MMC ... Har samma telefon
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Fel kort ... Ska vara ett Pro DUO inte ett RS-DV-MMC ... Har samma telefon
    Vore kul om han lyckades dock
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Har du ingen kompis du kan låna av? Eller har du kanske en digital kamera? Du får helt enkelt leta fram ett kort på något sätt

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    tror inte att minneskortet är pajad, föratt jag kan ju trots allt kolla på filmer, å spela spel ( de nyaste dock), det är bara de gammla spelen som förstör allt,

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Jaja men om du inte testar kan vi ju inte utesluta någonting eller hur?

Sida 2 av 2 FörstaFörsta 12

Liknande diskussioner

1. Dålig responstid på PSP skärmen?
    By JockeH in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-01-29, 10:50
  2. Jag behöver verkligen få hjälp med min PSP
    By gun_tore in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 16:04
  3. Ny användare av PSP, 2.60...hjälp
    By tobiasjo in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2006-11-28, 09:29
  4. Ny i psp världen med "snabb" fråga