Will do, satte precis igång bränningen av Cars, kör igång COD3 efter det..
Jo dom säger det, men ja vet inte, brukar vara så.... men verkar juh som det funkar ändå?
Skall de vara ngn skillnad på DVD- o DVD+r ?
Kalonjii: Aaaldrig varit med om att skivor som jag bränt i hög hastighet krånglar Bränner alltid i max...
Btw, det är inte för hög hastighet. Både läsaren och skivorna är gjorda för att klara av 16x
Fan sugen ja blev på pinball då när ja såg några bilder..
bränna bränna bränna
Ok, i början när jag började bränna DVD filmer så körde jag alltid 16x (som både brännaren & skivorna klarade) och då fick jag alltid en massa problem med ljudet/bilden/kvalitén efter ett tag.
Men fungerar det för dig så varför inte, men jag bränner hellre i 4x det tar ju ändå bara 10 min typ
Kör med - endast, fungerar mycket bättre
Någon som testat CoD3 på dvd-r skivor?
Nej bara med + skivor..
Cars roligt lr?
Testat bränna Cod 3?
Vad har jag för användning av en RAW-dump, och vad måste jag göra med den för att det ska funka?
Eftersom det verkar SÅ SVÅRT att hålla sig till ÄMNET i trådarna så har jag skapat den här slasktråden.
Är ditt inlägg flyttat hit, tänk till lite nästa gång du skriver, det finns säkert en befintlig tråd som behandlar det DU ville fråga/skriva om.
Prova "Sök" där uppe i menyn. Om det mot förmodan inte finns någon lämplig tråd, klicka på NY TRÅD knappen och skriv en TITEL som beskriver det du tänker fråga/skriva om.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det handlar väl snarare om att man kan komma in på ämnen som är relaterade till tråden.
Handlar en tråd t.ex. om releaser som funkar eller inte funkar och någon säger "den funkar inte" men sen har den andre fått den att fungera, ska man då ut ur den tråden och posta en ny tråd där man diskuterar på vilket sätt man gått tillväga med en specifik release?
Man ska hålla sig ontopic men det måste finnas möjlighet till att vidga trådens ämne.
Snälla ,, har nu tagit hem ett gäng wii spel,, packar upp dem ligger i iso?? vad gör man sedan bränna med typ img burn?? unscramble?? vad är det snälla ngn kan väll förklara hur jag skall gå till väga ,, så jag kan få börja lira snart.
m.v.h
Om filen är en .ISO så skall du egentligen bara behöva ta "burn image" i Nero.
Om filen är en .WII så behöver du unscrambler 0.4 (kolla lite i cyclowiz-tråden så vet du vart du får tag på unscrambler).
Om "spel.wii" ligger i tex "c:\spel\spel.wii" så flyttar du unscrambler.exe till samma mapp som .wii-filen.
Tryck på starmenyn sedan kör. Skriv in cmd, tryck OK.
När du får upp ett dosfönster skriver du "cd\" utan citat-tecken för att komma till "C:\>".
Sedan skriver du "cd spel" utan citat-tecken.
Sedan till sist "unscrambler spel.wii nyttfilnamn.iso" utan citat-tecken.
Sedan väntar du och bränner "nyttfilnamn.iso" som image i nero.
Vilket brännar program använder ni?
Vilka skivor har ni?
Jag har inte lyckats att ändra booktype till DVD-Rom på min brännare, Nec ND-4551 Har lyckats om man har en DVD DL skiva. tycker det är lite skumt.
Kör med imgburn alt clonecd. Jag kör med Verbatim DVD-R 16X, och på minus så slipper man hålla på med booktype, och skivorna kostar lika mycket att köpa.
Någon som har laddat ner Red.Steel.PAL.Wii?
Varifrån i så fall?
Ingen som vet någon bra torrent sida. Har jätte problem med att hitta bra spel Har hittat need for speed, men på franska vill ha på engelska. likadant med COD3.
Snälla hjälp en sörjande.
http://gctracker.mine.nu:800/ - GC tracker, kommer även wii spel nu.
http://www.torrentleech.org/browse.php - Tracker med allt. Kommer en hel del wii spel där.
Tror tyvärr båda är fulla nu. Men den första rensar ofta så om du kollar där ofta kan du säkert fixa ett konto snart.
Torrentleech rensar också ibland, men vet inte hur ofta.
Annars finns ju alltid The PirateBay och Mininova.org
Bookmarks