Ett par dumpar ifrån betan:
Ser rätt nice ut.....
Ett par dumpar ifrån betan:
Ser rätt nice ut.....
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Riktigt nice GO HALO GO GO HALO (:
Ett antal artefakter i bild 1,2 och 3? Men det är väl inte mer än förståeligt på en beta.... Fan, nu när 3'an snart kommer ut är man nog tvingad till att inhandla en 360....
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Ang detta, närär det betan släpps? Funkar den att dra ner via crackdown?
Har Crackdown.USA.XBOX360-RANT releasen om det skulle spela någon roll.
Man får väl med en unik nyckel, på papper då alltså, med varje crackdown, så det funkar väl inte om man laddar ner, eller?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Nope. Ingen kod/nyckel.
Det räcker att din version av Crackdown har menyvalet "Download Halo3 beta". Som på t.ex RANT-releasen.
» Xbox360 FAQ
finns betan ute nu?
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Inte ännu.... vet inte vilket datum den släpps. Står bara Spring 2007 på halo3.com
» Xbox360 FAQ
grafiken imponerar inte direkt... men men kanske blir bättre än sunkiga 2an..
PS3 US version, XBOX 360 /Hitachi drive, och alla nintendo konsoller
Sunkiga?
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Dom som påstår att Halo har snygg grafik förstår jag mig inte på. Det kanske var snyggt när det kom men idag så är det inte mycket att hurra över. Sen håller jag nog med Piggelin att det är spelkänslan och inte grafiken som gör Halo till vad det är.
den 16 kommer det..
krysslåda trehundra sextio säämsung 5,3a oljud
peeääs trää tyst
Bookmarks