Har lagt in POPs plugin men vars lägger jag PSP liren som jag vill köra och hur får jag igång dem ... P.S. De är redan i rätt format ...
Har lagt in POPs plugin men vars lägger jag PSP liren som jag vill köra och hur får jag igång dem ... P.S. De är redan i rätt format ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
i ISO mappen som ska ligga i roten.
sen ska du kunna starta deom från xmbn
Fick det att funka men jag la dom i Game/ ... Btw finns det någon lista över vilka lir som funkar eller inte funkar???
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
jaha, du tänkte på ps1 spel säg det då ;p
ptja, alla ska fungera, finns jättemånga spel
Trodde det var rätt uppenbart när jag nämde POPs men jag borde skrivit PSX och inte PSP ... My Bad!! ... Och nej alla funkar inte och det skulle vara bra att veta vilka som går felfritt ...
jag har fått alla jag provat att fungera iaf, även dom som jagh själv konverterat. finns ju tonvis med versioner o tanka hem. tipset är väl o använda NTSC versionerna.
Bookmarks