Hallå,
Jag har som alltid brännt dvder, men nu helt plötsligt så går det inte. Jag kör senaste nero och sen när jag ska bränna står det "power calibration error". Jag kör med en Sony DVD RW DRU-510A läsare. vet ngn vad problemet är?
Hallå,
Jag har som alltid brännt dvder, men nu helt plötsligt så går det inte. Jag kör senaste nero och sen när jag ska bränna står det "power calibration error". Jag kör med en Sony DVD RW DRU-510A läsare. vet ngn vad problemet är?
Köp en ny brännare. Sorry for your loss.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
går det inte att göra något åt detta?
Trött laser eller totalt mega värdelösa skivor ... Har iofs fått det felet när jag försökt bränna skivor certade för 16x på en 4x brännare men det var nog bara en tillfällighet ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
ok jag kör med maxell 16x. så kassa skiver är ju inget ..
Dessutom hittade jag nyss en duallayer läsare. och den tar väl de flesta läsarna på marknaden idag?
Bookmarks