Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: "omuppgradera"?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0

Question "omuppgradera"?

Tjena! I mitt tappra försök att fixa, 3.03 Oe-c By Dark_alex. Så lyckades jag på nått sätt nergradea psp'n till 1.00. Då när jag startade min psp så stog det att jag var tvungen att uppgradera den till 1.52 för att den skulle fungera.
    Jag avbröt då, och uppgraderade då till 1.50. Men! Vid 99% kom det upp ett error meddelande.

Iaf, kan jag bara köra om 1.50 bootfilen igen då? Eller ska jag uppgradera den till en nyare version för att sen uppgradera den till 3.03 Oe-c?

Kan tillägga att på system infon så står det att jag har 1.50 nu, och allt funkar som det ska förutom att starta min umd spel. Då står det att jag måste uppgradera för att det ska fungera.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det brukar alltid komma felmeddelande när man lägger in 1.50, så det är bara att gå vidare och installera 3.10 OE-A nu. 3.03 kan du hoppa över :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Det brukar alltid komma felmeddelande när man lägger in 1.50, så det är bara att gå vidare och installera 3.10 OE-A nu. 3.03 kan du hoppa över :-)
    Ah, nice Men ändå, kan man omuppgradera till samma version man har? Ifall nått skulle hända någon gång?

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Det är bara att slänga in 3.10 OE-A´ ... Det finns en Recoveryfunktion om du vill gå tillbaka till 1.50 någon gång ... Tuta och kör på!!!
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Dec 2001
    Från
    Stockholm
    Respekt
    25
    var inte orolig över felmedelandet. jag har fått "99% felet" varje gång jag nergraderat.
    "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner