Tjenare!
Har sökt runt lite här men inte hittat något svar.
Finns det något sätt att nergradera sin psp till 1.5 från 3.01 utan att använda GTA spelet?
Tjenare!
Har sökt runt lite här men inte hittat något svar.
Finns det något sätt att nergradera sin psp till 1.5 från 3.01 utan att använda GTA spelet?
ja det går, ska gå på 2.5. annars kan du få låna mitt gta om du bor i närhten av eskilstuna
Det går INTE eftersom du har högre än 2.71
Du MÅSTE ha GTA.
Först upp till 3.03, sedan ner till 1.5 med GTA
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Okaj, fan va synd, får ta och skaffa mig ett GTA då, om det inte finns någon i närheten av trollhättan som kan låna ut sitt.
Har hört att det finns olika versioner utav GTA, går det bra med villken som hälst?
stoppa i umd skivan o kolla om du kan välja update .... 2.0, den är opatchad och den behöver du.
om det står 2.6, då är den patchad och går då inte att använda
edit: ber om ursäkt, läste igenom inlägget för hastigt.
Du får väl fråga i en affär
Tyvärr går det inte alltid att se på boxen om det är opatchade versionen, vilket jag bittert fick erfara idag...Sony är ena luriga jävlar :/
Vet inte om det är emot forumets regler att fråga om någon har en opatchad version liggandes hemma som han eller hon kan tänkas sälja för en sympatisk penning?
Räknas Göteborg som i närheten av Trollhättan?
Jag har en opatchad version
Playstation 3 60gb (PAL)
XBOX +Duo-X2 +120GB
GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks