Visar resultat 1 till 27 av 27

Diskussion: ingen chans att spela iso utan umd skiva ??

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0

    Angry ingen chans att spela iso utan umd skiva ??

    hej har precis updaterat eller nergraderat eller vad man ska säga =).
    till 3.10 OE-a nu är de så att psp´n är ny köpt och självklart så köpte jag base pack utan demo skiva,

    nu behöver jag en skiva eller går det att spela iso spelen utan på något sätt.,
    har testat wipeout utan framgång så jag undrar om de e någon som vet så jag ska sluta leta och springa ut och köpa en skiva.

    närsta fråga är om de går att ta vilken umd skiva som hälst, eller ska de vara någon speciell ?

    // Micke

  2. #2
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Du kan ställa in No-UMD om du starta upp med start + [höger "topp" knapp]

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Tyvärr så funkar No-UMD inte med alla spel men man får hoppas att det löser sig i framtiden ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  4. #4
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    De spel jag har testat har funkat på, det är väl bara enstaka som inte velat vara med :P

  5. #5
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Tyvärr så funkar No-UMD inte med alla spel men man får hoppas att det löser sig i framtiden ...
    annars funkar det ju med villken UMD skiva som helst
    Kila ned på en spelaffär o köp en "Promo eller Demoskiva" eller skicka in registreringskortet till Sony o vänta tre veckor så får du Spiderman 2 som UMD film på posten

    Dock fungerar inte filmerna med alla spel.
    Last edited by Pendragon; 2007-02-19 at 09:55.
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  6. #6
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    UMD film gör väl ingen som helst nytta?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  7. #7
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Neh det funkar inte alls ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  8. #8
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Borde man inte kunna få en demo disc i en butik om man frågar snällt? jag använder min iallafall

  9. #9
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    finns de så man kan köpa demo skivor ??

    är de precis som med xbox och ps2 att de finns tidningar med umd discar som man får med när man köper tidingen ??

    eller hur kan man få tag på de annars ??

  10. #10
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    *Suck* fråga i en butik som det står ovanför

  11. #11
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    170
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    eller skicka in registreringskortet till Sony o vänta tre veckor så får du Spiderman 2 som UMD film på posten
    You wish!

    Jag har fan inte sett röken av min Spider-man 2 film! Reggade mig för mer än 1år sedan
    Playstation 3 60gb (PAL)
    XBOX +Duo-X2 +120GB
    GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
    Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
    DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

  12. #12
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Var registrerar man sig? Skulle vilja testa :P

  13. #13
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    Turbis: går inte. om du var blöand dom första i europa (800 000) tror jag. då fick du den gratis. tror dom skickade den från UK.

    www.yourpsp.com

  14. #14
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    jag var inne på den sidan och reggade mig, stog i annonsen att man fick spider man 2 iallafall

  15. #15
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av SlayerX_ Visa Inlägg
    You wish!

    Jag har fan inte sett röken av min Spider-man 2 film! Reggade mig för mer än 1år sedan
    Konstigt, jag har två hemma "En till varje PSP" tog inte mer än 3 veckor för mig.
    Brevbärarna kanske sullade din registrering med posten eller så fyllde du inte i den ordentligt
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  16. #16
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
    Turbis: går inte. om du var blöand dom första i europa (800 000) tror jag. då fick du den gratis. tror dom skickade den från UK.

    www.yourpsp.com
    Fick min sista förr förra månaden o jag garanterar att jag inte hamnade bland de 800 000 första iaf eller så gillar de bara mig .
    Hade dock velat se en bättre film än SM2 :/
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  17. #17
    Registrerade
    Jul 2004
    Inlägg
    170
    Respekt
    21
    Ska ringa dem nu...
    Playstation 3 60gb (PAL)
    XBOX +Duo-X2 +120GB
    GameCube (Indigo) +ViperGC +Big DVD Cover (Indigo)
    Game Boy Advanced (Black) +Flash2Advanced 256mb
    DS Lite (White) + CycloDS Evolution (2048mb)

  18. #18
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Fick min sista förr förra månaden o jag garanterar att jag inte hamnade bland de 800 000 första iaf eller så gillar de bara mig .
    Hade dock velat se en bättre film än SM2 :/
    Gratis är gott även om det är bittert

  19. #19
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    låter fint, jag var iaf bland dom 800 000 första så

  20. #20
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Ge mig Porto+Adress så skickar jag min Spiderman 2 direkt ... Snacka om värdelös film ... Den ligger ändå bara i ett skåp och luktar illa
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  21. #21
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Haha jo möjligtvis men det kan ju vara kul att åtminstone fylla på med lite UMD disketter så inte folk börjar känna doften av mitt "pirat" liv
    Plus att jag har ett tvångs beroende av samling :/

    /edit/

    Jag väntar på paketet som dom lovat, men om jag inte får det så tar jag gärna emot din om du inte vill ha den Begga
    Last edited by Turbis; 2007-02-21 at 01:57.

  22. #22
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Haha jo möjligtvis men det kan ju vara kul att åtminstone fylla på med lite UMD disketter så inte folk börjar känna doften av mitt "pirat" liv
    Plus att jag har ett tvångs beroende av samling :/

    /edit/

    Jag väntar på paketet som dom lovat, men om jag inte får det så tar jag gärna emot din om du inte vill ha den Begga
    Pirat som i "Piratbyxor, romkagge o ett Arrrr Gharrrr + att du luktar ialla :P"
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  23. #23
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Pirat som i "Piratbyxor, romkagge o ett Arrrr Gharrrr + att du luktar ialla :P"
    Hmm... Njaeee inte riktigt

  24. #24
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Hmm... Njaeee inte riktigt
    Joo men så är det nog + att begga har de snyggaste piratbyxorna på hela Forumet *Tittar upp på Beggas Avatar o ler lite
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  25. #25
    Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Inlägg
    1 545
    Respekt
    25
    Inga perversa inlägg om min flickvän tack ..... höhöhö!!!
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

  26. #26
    Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Inlägg
    5 361
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Begga Visa Inlägg
    Inga perversa inlägg om min flickvän tack ..... höhöhö!!!
    *skratt* Som jag alltid säger, det är bra med visioner iallafall
    Jag trodde det var din röv ju Begga

    Varför ha en bild om den inte föreställer ensjälv
    / Pendragon

    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

    Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

  27. #27
    Registrerade
    Jan 2007
    Inlägg
    817
    Respekt
    19
    Hahaha Sant

Liknande diskussioner

  1. Faq - Alla Vanliga FrÅgor Och Svar - *** LÄs !!! ***
    By banan1 in forum XBOX 360 - Klistrade trådar, FAQ Vanliga frågor och svar, guider osv
    Inlägg: 384
    Senaste inlägg: 2014-09-29, 18:57
  2. Problem att spela upp streamade filer
    By baronen23 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 07:04
  3. Inlägg: 21
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 21:59
  4. Flasha TCOP ?
    By WebWolf in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 12
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 13:06
  5. ARG...över PSXCare och en massa andra saker
    By wyntoon in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Inlägg: 13
    Senaste inlägg: 2002-10-06, 18:13

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •