Tja! jag har 3.10 eac eller vad man ska säga den man kan spela nedladdat med men när jag försöker starta gran turismo 2 så får jag felmedelande the game could not be started 80010002 vad kan det vara? Tack för svar
Tja! jag har 3.10 eac eller vad man ska säga den man kan spela nedladdat med men när jag försöker starta gran turismo 2 så får jag felmedelande the game could not be started 80010002 vad kan det vara? Tack för svar
Sätt i ett spel i umd läsaren
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Finns en sökfunktion på forumet du hade inte behövt starta en ny tråd för det lilla
Folk är för IVRIGA verkar det som
Fetstil och Fontsize 14 kanske eller en "Första gången du besöker sidan hoppar det upp en Popup som förklarar att det mesta redan är svarat på o att vi ha ren finfin Sökfunktion sen en (X) kryssruta att fylla i som en lägger en Kaka "Mums" på datorn så rutan inte ploppar upp igen
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Äsch skulle ju vara trist och dött här då, vi har ju redan svarat på ALLA frågor :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Och var har du lagt spelfilen?
Är det ett PSX spel ska du lägga filerna i en ny mapp i "game"
X:\psp\game\speletsnamn
tack för all hjälp grabbar det löste sig till slut efter allt ni äger som vanligt best place on the net
Bookmarks