Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Hjälp !:(

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    19

Hjälp !:(

Tja! jag har 3.10 eac eller vad man ska säga den man kan spela nedladdat med men när jag försöker starta gran turismo 2 så får jag felmedelande the game could not be started 80010002 vad kan det vara? Tack för svar

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Sätt i ett spel i umd läsaren
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Finns en sökfunktion på forumet du hade inte behövt starta en ny tråd för det lilla

Registrerade
    Jul 2006
    Från
    Någonstans i Stockholm
    Respekt
    30
    Citat Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
    Finns en sökfunktion på forumet du hade inte behövt starta en ny tråd för det lilla
    Folk är för IVRIGA verkar det som

Fetstil och Fontsize 14 kanske eller en "Första gången du besöker sidan hoppar det upp en Popup som förklarar att det mesta redan är svarat på o att vi ha ren finfin Sökfunktion sen en (X) kryssruta att fylla i som en lägger en Kaka "Mums" på datorn så rutan inte ploppar upp igen
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Äsch skulle ju vara trist och dött här då, vi har ju redan svarat på ALLA frågor :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jun 2003
    Från
    Skellefteå
    Respekt
    25
    Citat Original inlägg av g64 Visa Inlägg
    Tja! jag har 3.10 eac eller vad man ska säga den man kan spela nedladdat med men när jag försöker starta gran turismo 2 så får jag felmedelande the game could not be started 80010002 vad kan det vara? Tack för svar
    Har du lagt in pluginen för POPs då och aktiverat den ... För jag förmodar det är ett PSX lir ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Och var har du lagt spelfilen?

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Är det ett PSX spel ska du lägga filerna i en ny mapp i "game"

Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Respekt
    23
    X:\psp\game\speletsnamn

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    19
    tack för all hjälp grabbar det löste sig till slut efter allt ni äger som vanligt best place on the net

Liknande diskussioner

1. hjälp!!
    By wick in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 21:57
  2. hjälp
    By simme_ in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 22:39
  3. HJÄLP! S-videokapbel problem.
    By shewleek91 in forum Playstation 2 - produktsupport övrigt
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 11:43
  4. Vilken version till chippet hjälp
    By PiGGELiN in forum Matrix Infinity
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 15:45
  5. hjælp med streeming
    By pepper75 in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2006-03-24, 03:13

Bookmarks

Behörigheter