Vart ligger detta ställe så man kan hämta skivorna direkt? i sthlm?
Vart ligger detta ställe så man kan hämta skivorna direkt? i sthlm?
Han håller till i Skarpnäck och om du beställer och väljer att hämta skivorna så får du adressen.
kan också varmt rekomendera *******!
Fick hela tiden uppdatering via mejl vad som hände med beställningen.
Beställde Verbatim DVD+R DL 20-pack och fick dem dagen efter. Billigt, bra, och snabbt. Rekommenderas
Funkar Hur bra som helst rekommenderas STARKT!!
Positiva ord om ******* finns det gott om här. Även jag som precis beställt fyra skivor är supernöjd, rekommenderas varmt! Bra service, trevlig kille, han ska ha all credit han kan få
Det kan vara läge att säga att, det finns ingen konsumenträtt eller garanti om man handlar från ******* eftersom det inte finns en firma bakom.
******* debiterar inte moms & ger inte kvitto, vilket gör att det är olagligt. Samt oschysst konkurrens mot andra seriösa säljare pga av momsen och förr eller senare kommer myndigheterna att vara i ******* i hasorna.
Det är väl ganska mycket en moralfråga att handla av honom, jag har handlat av honom och det gick bra. Jag tror absolut inte att han lurar någon men jag vill mera varna att den här verksamheten knappast kommer att vara långvarig om han inte startar firma men då blir det iaf 25 % moms och priserna blir lika höga som på t ex W*ebhallen.
Jag fick ett mycket bra specat kvitto av han då jag handla där.
Har du kollat upp om firman är reggad? Han kan ha det som hobby också.
Men vem bryr sig eg. Skivorna är billiga och frakten är för jävla snabb.
Kommer alltid handla där
Elgiganten i malm; s'ljer Verbatim DVD+R Double Layer 8,5GB 5pack f;r 69kr.
Nej dom tar 69kr/st för skivorna.
Nej, det gjorde dom inte. Jag köpte 2st 5pack för 138kr och därmed basta. Elgiganten vid mobilia i malmö.
Man kanske inte får ge länkar till konkurenter här på forumen men när jag sökte på El Gigantens hemsida hittade jag inte verbatim dual layer. Vet du om det finns i övriga butiker eller om det går att skicka från Malmö :P?
Jag tror inte du ljuger men jag har faktiskt varit in och snackat med dom på elgiganten och dom sa att det måste ha varit något fel eller så köpte du vanliga dvd skivor av märket verbatim.
Det händer ibland att man kan köpa 5-pack för samma pris som en enda skiva på EG om kassan gör fel.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
******* grymt bra! Keep up the good work mate!!!
Beställde skivor i helgen, de skickades i måndags(igår) och idag har jag dom i handen. GRYMT snabb leverans och superbra kommunikation etc med Mikael där =) Rekommenderas starkt.
Låter ju fantastiskt bra! Har letat efter billiga verbatim skivor... synd att allt är censurerat så att man inte vet vilken sida det handlar om
Läs topicen så ser du
Han finns i skarpnäck mycket bra kille, Och mycket bra skivor. Själv så föredrar jag Verbatim, tycker att dom andra XB skivorna är lite av en tveksamhet, Har gjort 2/2 1 funkar ej, fast brännde fel där. Tycker den läser lite konstigt på dom. Dessutom så tycker jag skivorna ska se Bra ut och Verbatim ser hur prima somhellst, glänser och allt. Verbatim i första hand. Värt pengarna.
Vet någon adressen till sidan får ni gärna maila och säga den =) Har glömt och kan inte komma på namnet igen
urgent_msgs85@hotmail.com
samma på msn
Förstår inte varför Hansi valt att censurera dem. Inte direkt dina konkurenter.
Boxen är på släkttäff i Tyskland.
kan någon pm mig addy till denna grabb? är de 2.4 ggr eller 8 ggr ? känner inte igen skivan som var på bilden ovan
Skulle också vilja veta hur man kommer i kontakt med honom . Via telefon eller websida. Kan inte någon skicka till min mail? . Jim@bredband .net Inget mellanrum vid band .net kan inte skriva den annars :P.
Tackar.
Last edited by Remix1121; 2007-06-13 at 13:34.
Kan ingen skriva adressen med lite mellanslag för att undvika censuren så att vi andra köpsugna också kan få se Annars ju nån vänlig själ kanske maila (ghozt. swe @ gmail .com utan mellanslag).
Last edited by Fruktsoda; 2007-06-13 at 14:35.
s w e b u r n
Bookmarks