Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Kalibrering

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Halmstad, Halland, Sverige
    Respekt
    23

Post Kalibrering

Tjena, tänkte lämna in mitt ps2 för kalirering nästa torsdag, eller fredag. Jag bor inte i sthlm, men ska dit på besök, och tänkte då ta tillfället i akt. Hur lång tid tar det att rengöra och kalibrera lasern, hade tänkt att hämta det när jag åker hem därifrån nämligen. Tacksam för snabbt svar.
    Strange and Ironic, that It will end the same way.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Det finns en viss risk att din PS2 hamnar efter en rejäl hög med PS2 som skall modifieras nästa vecka då vi får leverans av Messiahchip... Räkna med att vi får skicka tillbaka din PS2 när den är klar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2002
    Från
    Halmstad, Halland, Sverige
    Respekt
    23

Ja, det är inga problem som jag ser det.. men hur länge tror du jag kommer få vänta? finns det några andra ställen i sthlm som kalibrerar laser?

Ps. Grandia Extreme är ett av de bästa spelen på ps2.. så det så.
    Strange and Ironic, that It will end the same way.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Du kan få vänta 2 veckor kanske.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    23

tänkte oxå lämna in min ps2:a på kalibrering (vissa spel e jobbiga=)) men undrar en sak... hur mycket kostar de?? jag tänkte samtidigt lägga in ett dvd regions avkodnings chip så hur mycket blir de tillsammans?? och hur lång tid kommer de att ta för de att bli färdigt?
    ~~~~~Ps2~~~~~

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Gatufight:
    <strong>tänkte oxå lämna in min ps2:a på kalibrering (vissa spel e jobbiga=)) men undrar en sak... hur mycket kostar de?? jag tänkte samtidigt lägga in ett dvd regions avkodnings chip så hur mycket blir de tillsammans?? och hur lång tid kommer de att ta för de att bli färdigt?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Kalibrering/rengöring 750:-
    Montering av DVD-chip 750:- (endast V3)

C:a 2 veckors väntetid nu, beror som vanligt på hur det flyter på med moddningarna. Vi fick in sjukt mycket jobb bara idag...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    23

blir de asså 1500:- eller får man rabbat för man gör båda sakerna samtidigt *blink* *tittar med hundögon på hansi och frågar* =P
    ~~~~~Ps2~~~~~

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av Gatufight:
    <strong>blir de asså 1500:- eller får man rabbat för man gör båda sakerna samtidigt *blink* *tittar med hundögon på hansi och frågar* =P</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Ingen rabatt just nu, drunknar i jobb. Fråga igen i april...

Registrerade
    Jan 2002
    Respekt
    23

aja de e lungt... kanske tar de separat ändå...
    kalibreringen e viktigast just nu.. vissa spel funkar ju fanb inte... kommer nog in me aparaten til jul! c ya then
    ~~~~~Ps2~~~~~

Liknande diskussioner

1. Fråga angåend laser kalibrering till Hansi.
    By Robson in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-05-07, 21:19

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner