Jag har äntligen lyckats få tag på ett wii nu och självklart var det då med D2B. Finns det i dagsläget något chip till denna för att spela backupper.
Är det för övrigt någon som vet om det är på väg nått chipp som gör konsolen regionsfri?
Jag har äntligen lyckats få tag på ett wii nu och självklart var det då med D2B. Finns det i dagsläget något chip till denna för att spela backupper.
Är det för övrigt någon som vet om det är på väg nått chipp som gör konsolen regionsfri?
Vi får in Wiinja v2 och uppdaterade cyclo wiz inom kort, förhoppningsvis före helgen. Så det är bara att skicka/lämna in wiin så fixar vi den så fort chippen landar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Har du fått in wiinjat så man kan beställa och löda på själv?
Dom är på väg till oss, borde komma in imorgon om det inte blir någon försening.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hojta gärna till här om du får in dom idag Hansi=)
Japp, men när jag kollar trackingen ser det inte ut som om dom kommit in i sverige än, så dom kommer nog först imorgon.
Jag fick mina som jag beställde på 4 dagar. När jag gjorde godssök så var dom i tyskland men när jag kollade i brevlådan så fanns dom redan på utlämmningsstället
Bookmarks