Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Blaster360

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Blaster360

    Tjena, är sugen på en Blaster360 för och underlätta för framtida flashningar av min 360.
    http://www.team-xecuter.com/forums/s...ad.php?t=44807
    http://www.divineo.com/cgi-bin/div-u...6-blaster.html

    Så min fråga är om ni kanske skulle ta hem sånna för försäljning senare när de blir tillgängliga?

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Dom är bokade sedan lång tid tillbaka, kommer upp i webshoppen så fort dom är på gång på riktigt.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    93
    Respekt
    18
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Dom är bokade sedan lång tid tillbaka, kommer upp i webshoppen så fort dom är på gång på riktigt.
    Kanoners, Hansi: Du vet inte vart priset kommer landa på den?

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    c:a 750:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0
    Gulders

  6. #6
    Registrerade
    Oct 2004
    Från
    Eskilstuna
    Inlägg
    1 010
    Respekt
    22
    ska jag vara ärlig känns det mkt enklare att köpa det där kontrollerkortet från psxcare. sätt i den i datorn, sen kan man flasha om genom att koppla in sladden bakifrån på datorn

  7. #7
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Du behöver både blaster och kontrollerkort i datorn.

    Blaster gör bara så att man sparar 5 minuter varje gång man vill flasha om eftersom man slipper skruva isär xboxen...

    Mcgyver skulle säkert fixa samma sak med ett par SATA kablar som tar omvägen utanför skalet på xboxen för en tiondel av priset för blaster.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  8. #8
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Mcgyver är överreklamerad.... Striperella fixas trådlös sata sändare inuti 360'n....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  9. #9
    Registrerade
    Oct 2003
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Jag är lite förvirrad angående Blaster 360. Man ansluter alltså Blaster 360 mot datorn, för att sedan flasha om? Hur ansluts konsollen? Tjänar man något på att flasha om hela tiden med nya firmwares, förbättras alla firmwares så mycket hela tiden?

    Samt, Hansi, vad kommer den att kosta inklusive montering? (ja, jag är Mr Tummen-mitt-i-handen)

    MVH,

  10. #10
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det har inte kommit nya firmwares sedan runt nyår iaf...

    Det finns ju ingen anledning att montera blastern om man inte ändå är på gång att flasha boxen, så då kan vi ju montera blastern utan extra monteringskostnad när ví ändå flashar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •