Skulle det verkligen vara speciellt roligt? Funderade på att tanka hem det och testa men de visar sig vara jobbigare att installera än att räkna hårstrå i nacken.
Någon som har testat och vill dela med sig av upplevelsen?
Skulle det verkligen vara speciellt roligt? Funderade på att tanka hem det och testa men de visar sig vara jobbigare att installera än att räkna hårstrå i nacken.
Någon som har testat och vill dela med sig av upplevelsen?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Okej men det vore ju ändå kul att testa. Jag har letat som en galning efter ett windows 95 till psp'n och en readme som helst ska vara läsbar.
Någon som har en aning om var jag kan hitta de filerna? Och hur man installerar dem?
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
win95 går, med bochs. är ett rent helvete kan jag säga. jag fick till det en gång. tar ju år o loada sen att det är så mycket arbete och man inte kan göra ett skit.
kan ju säga att du lär inte hitta en bra guide. men jag har en guide
http://forums.qj.net/archive/index.php/t-13780.html
självklart måste du ha win95 på skiva, du ska alltså installera win95 på en virtuell dator och drive på din dator. senska du flytta imagefilen till pspn som ska starta den virtuella datorn från pspn ^^
vilken tur att jag har en gammal skiva från när jag hade min IBM
Tack
//edit//
Okey har suttit ett par timmar och försökt få igång skiten så jag ger upp :P iallafall tills det kommer ett mer lättanvänt exemplar
Tack ändå
Last edited by Turbis; 2007-02-24 at 17:52.
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
ja du, sa jag inte till dig? det komemr inte komma något enkelt skit i det !
Haha sant men man ska ju inte ge upp utan en fight
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
Bookmarks