jag undrar om ni tänker importera några exemplar
av sukioden 3 om inte när släpps det i europa tacksam för svar
jag undrar om ni tänker importera några exemplar
av sukioden 3 om inte när släpps det i europa tacksam för svar
Bättre att inte försöka än att försöka och misslyckas.
Nej, vi har slutat ta in nya spel på grund av för hög arbetsbelastning.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Beställ från utlänska Tv & DVD video shoppar...
Känner du till nån bra svensk sida som säljer import spel?
Vid det här laget har du väl hört att Suikoden 3 inte alls släpps i EuropaSjälv köpte jag mitt exemplar från ebay, prova du med. Det kostade totalt ( frakt från USA inräknat ) runt 450 kr. På grund av knasigt fel i min PS2:a så har jag aldrig kört det, snacka om surt.....
det hade jag fakitiskt inte hört,jag hade hört rykten om att det skulle släppas i sommar men om det du säger stämmer tackar jag för upplysningen och inhandlar det på ebay eller något dylikt,hoppas det är lika bra som 2:an
Jo, tyvärr ( för alla som inte kan köra ntsc-spel ) så kommer det ALDRIG till Europa, så sant som det är sagt..... Så, köp det på ebay eller så ( Hansi, man får väl säga ebay utan att bli censurerad?), och oroa dig inte för att bli besviken, det har fått underbart bra kritik ( bla. 9.4 av 10 på en MYCKET känd spelsajt ) .
Ha det bra!
ursäkta om jag lägger mig i...men jag har länge funderat på att köpa import spel från USA men måste man inte ha typ VISA kort skit eller nått för att kunna handla??...och det är inget som jag direkt vill göra!!, vad ska man göra???
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av Nikeman:
<strong>ursäkta om jag lägger mig i...men jag har länge funderat på att köpa import spel från USA men måste man inte ha typ VISA kort skit eller nått för att kunna handla??...och det är inget som jag direkt vill göra!!, vad ska man göra???</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Finns olika service företag som kan ordna betalningen åt dig via en mony order,postanvisning till en utställd bank.
Men du kan också kontakta det företaget du tänkt handla utav och fråga om det går bra ifall du kör en "Money Order" eller nått liknande,
Sedan får du lite uppgifter av dem o sedan går du bara in till banken och betalar.
/ phenomena
Bookmarks