Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Wiinja 2.0 vs Cyclowiz??

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18

Wiinja 2.0 vs Cyclowiz??

HAlloj ,, har föhandsbokat ett wiikey,, men såg nu att Wiinja 2.0 fanns att köpa hos psxcare,,hhmm blir snurrig nu he he.
    Orkar fasen ej vänta på wiikey verkar jhu ta evigheter att få tag på , Så jag undrar om Wiinja 2.0 är bättre än cyclowiz?
    De flesta wii releaser (backups) som finns ute verkar vad jag läst mig till funka bra med wiinja.

m.v.h

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Wiinja 2.0 *ÄGER* de första cyclo-wiz chippen.

Så nu är det upp till cyclo-wiz att visa att deras updater fungerar i verkligheten.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    Wiikey då?

Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Wiinja 2.0 *ÄGER* de första cyclo-wiz chippen.

Så nu är det upp till cyclo-wiz att visa att deras updater fungerar i verkligheten.
    Vad är det som är bättre med Wiinja?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Jag har Cyclo-wiz och det fungerar hur bra som helst...

Registrerade
    Sep 2004
    Från
    Stockholm
    Respekt
    0
    Det var inte riktigt frågan

Registrerade
    Jul 2006
    Respekt
    19
    Nej, men det var riktat till Hansi osså, jag har själv inte haft några problem med Cyclowiz förutom de spelen som är bekräftat fel på (Rayman, Wario och Tony hawk). Men hansi får svara på det, men jag har absolut inga problem med mitt chip.

Registrerade
    Oct 2006
    Respekt
    19
    Citat Original inlägg av k31 Visa Inlägg
    Nej, men det var riktat till Hansi osså, jag har själv inte haft några problem med Cyclowiz förutom de spelen som är bekräftat fel på (Rayman, Wario och Tony hawk). Men hansi får svara på det, men jag har absolut inga problem med mitt chip.
    Det är inget fel på dom spel nu nämde (Rayman, Wario & Tony Hawk) eftersom att dom fungerar felfritt med Wiinja v2.

CycloWiz kommer antagligen snart att släppa en update, så det finns ingen anledning till att sitta och övertyga sig själv om att det är fel på alla releaser och att CycloWiz är det bästa chippet just nu, för det är det inte.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    18
    hmmm men jag vill ju så gärna att mitt kära CycloWiz skall vara bäst...

Jaja så går det då man har bråttom helt enkelt...

Men jag kan bekräfta att min kompis med Wiinja inte har några problem med spelen ovan. Rayman och Wario i alla fall, Tony har han ej testat.

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Som sagt har jag inga problem med mitt CycloWiz, men jag visste ju å andra sidan att det fanns vissa releaser som detta chip inte tyckte om än. Och jag är väl medveten om att det kanske inte är bäst, jag är faktiskt inte så enveten. Däremot så kan jag säga att jag föredrog CycloWiz (trots de som klagat) mest eftersom att det faktiskt är uppgraderingsbart. Om jag inte minns helt fel så släpps det en uppgradering nu i dagarna (idag imorgon alt. iövermorgon)..

Ta inte detta som klagomål på Wiinja, det är säkert jättebra! Verkligen. Jag bara menar att bara för att man tycker det är bra innebär det inte att CycloWiz är sååå mycket sämre.

Liknande diskussioner

1. Chip - CycloWiz!
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Senaste inlägg: 2009-06-12, 23:47
  2. Defekta CycloWIZ chip
    By fevzi in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 12:21
  3. Wiinja Vs CycloWiz
    By PiGGELiN in forum Nintendo WII - Allmänt
    Senaste inlägg: 2007-02-16, 01:09
  4. Psp 2.0 --> 3.02 OE-B
    By Dennis_81 in forum PSP - Playstation Portable
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 17:09
  5. HDLoader på PStwo!!
    By Zapata in forum HD Loader, FTP-server m.m.
    Senaste inlägg: 2005-03-29, 18:19

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner