Visar resultat 1 till 5 av 5

Diskussion: ds simlply paketet?

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    12
    Respekt
    0

    ds simlply paketet?

    Hejsan jag skulle vilja veta exakt vad m3 ds simply innehåller för nåt när man beställer den. Är det ett paket som innehåller mer grejer, isofall vad innehåller paketet för grejer. innehåller den två skal, alltså ett svart och ett vitt skal, liksom två ds simply adaptrar.

    Hoppas på ett positivt svar! Vill vara säker innnan jag beställer!

    TACK PÅ FÖRHAND!

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Det var bara första sändningen från fabriken som kom med extra skal. Det var inte två kompletta adaptrar, själva kretskortet satt ju bara i ett av skalen.

    Men de som vi säljer nu har bara ett skal.

    Paketet innehåller även en mini cd skiva med lite filer på som skall kopieras till minneskortet, samt en USB programmerare för micro sd kort.

    Och en ask modell nyckelring som man kan ha sin ds simply i när den inte sitter i ds:en...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  3. #3
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    sweden
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Vet inte riktigt om frågan är besvarad men iaf

    Köpte nyligen ett M3 ds simply, och kollade genom skivan jag fick med, stod att man skulle lägga in en del filer, förstod inte riktigt vad som stod i manualen

    B) Loading the media kernel: Copy the ?shell? folder and the ?_DS_MSHL.NDS? file at the ?moonshell? directory to the root directory of TF card.
    C) Load the DIY interface: Copy all the folders ?_system_? to the root directory of the TF
    Finns ju två mappar som heter moonshell eller liknande.

    Behöver man verkligen lägga in dessa för att få igång "egna" spel

  4. #4
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Ja, du måste lägga in shellfilerna på ditt micro sd kort (TF=TransFlash=MicroSD).

    Jag rekommenderar att du laddar hem de senaste versionerna från tillverkarens hemsida.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  5. #5
    Registrerade
    Mar 2007
    Från
    sweden
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    har fått igång det nu men undrar hur man byter Os skin, har läst om det men, hänvisar hela tiden till en system mapp som jag inte verkar hitta

Liknande diskussioner

  1. vilket xbox360 paket ??
    By AndYBazooka in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 8
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 19:08
  2. Paketet med Xbox inkl. Aladdin Advance + 120 GB HDD
    By hadepeter in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-29, 13:45
  3. Paketet med playstation 2 och mgs2
    By pLaYsTaTiOn gAmEr No.1 in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Inlägg: 1
    Senaste inlägg: 2002-03-07, 22:22

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •