Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Wiikey?När?Här?Hur?

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0

Wiikey?När?Här?Hur?

Jag har suttit och väntat på att skicka in min Wii till psxcare ända sedan Wiinja chippet blev officielt.
    Har dock gått ifrån klarhet till klarhet när de gäller vilket chip som jag vill ha i min maskin. Just nu är de helt klart Wiikey som står överst på listan med sin fullt fungerande update funktion som de andra saknar.

Nu har jag sett på diverse annons sidor hur privatpersoner redan börjat sälja Wiikey chippet och även 2 Svenska butiker. Men då jag föredrar att handla via psxcare med "Hansi" i spetsen så måste jag fråga om ni får in Wiikey snart?
    Vet att de officiella datumet då återförsäljarna ska få in dem på lager är 28/2 men får psxare också in dessa på lager då? Skulle gärna vilja boka in ett sådant chip ink. montering isådanafall.

Har försökt nå dig Hansi via MSN ganska länge men då jag arbetar oregelbunda tider i mitt arbete så är de sällan jag har tur o få svar.
    "PS2 - Matrix infinity"
    "Nintendo Wii - Wiikey"
    "Xbox 360 - Xtreme firmware"

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Detta är vad jag TROR

Med alla sannolikhet vill psxcare sälja några av sina wiinja/cyclo-wiz chip då det inte kommer va ett lika starkt sug efter dessa när wiikey når hyllorna.

Troligtvis kommer dessa chip in nästa vecka även till psxcare. Det återstår däremot att se om de kommer annonseras.

Jag provade som privatperson att bli reseller på wiikey, jag skulle få köpa ett antal ex utan problem, varför sälja till mig men inte till psxcare?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag har mailat wiikey.cn 4 ggr utan att få svar, så tydligen gillar dom inte psxcare. Jag får väl ta från någon av tyskarna eller nåt, klart vi skall ta in och sälja wiikey.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Gör de en fuling, så kan även du göra en fuling.

Beställ i ett annat namn.

Tydligen säljer de till vemsomhelst, så det spelar ju ingen roll.

Registrerade
    Dec 2006
    Respekt
    0
    Beställde min WiiKey från en utländsk hemsida för tre dagar sedan och det skickades idag. Kanske du ändå skulle behöva se dig omkring efter några alternativ?

Runt halva priset betalade jag dessutom ^^ Import.istheshit.net

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Jag har säkrat en leverans av wiikey, den kommer om ett par dagar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Feb 2007
    Respekt
    0
    Och där i den leveransen har jag redan bokat in mig på ett exemplar.
    Så troligtvis om jag har lite tid extra efter jobbet imorgon så skickar jag iväg min konsol till psxcare.
    "PS2 - Matrix infinity"
    "Nintendo Wii - Wiikey"
    "Xbox 360 - Xtreme firmware"

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    18

Wiikey

Fick ni hem ngra att skicka idag??

m.v.h Zezam

Registrerade
    Mar 2007