--------------------------
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
http://thepiratebay.org/torrent/6187...gamix_part_2.1
Baaaah, mer och mer ntsc-spel innehåller nån sorts spärrar så att de vanliga proggen inte duger (regionfrii och brick-blocker)
Vafaan är det med nintendo och deras sjuka monopol..egentligen borde ALLA ladda ner deras spel och bara slänga bara "för att"...
Jävla dårar, tror de är mer än andra...
Nintendo:
"Vi vill nu tacka er trogna kunder som betalar våra löner genom att köpa våra konsoller och spel genom att ge er en käftsmäll, fler kommer framöver..."
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
använd skivverktyg för att bränna, d e bara att trycka bränn och välja iso-filen, har funger at varje gång för mig....
Truchasigner har öppnat massor med nya möjligheter för regionfritt spelande.
Du kan se vilka uppdateringar skivan innehåller.
Du kan ändra vilka uppdateringar som ska installeras (behövs en fil för att köra ett spel, ja då kan du installera ju den filen, utan att behöva installera nya system-menyn eller få dubbla weather/news channels)
Du kan patcha SMG-skyddet (så att man kan köra spelet med gamla chipp som Wiinja)
Du kan patcha vilka videolägen spelet ska använda (finns verktyg för detta och SMG-patchning)
Ja, du kan i princip göra vad du vill med spelets filer
Med andra ord, fu¤¤a upp det så det inte går att spela alls eller får massa jobbiga buggar...
done that, been there...inte just med trucha men med andra progs på andra system...
Nintendo:
-----------------
雙瞳 B-man i 1 och 0
Tjena tänkte köpa en amerikask Wii... undrar om det finns någonting som gör att jag kan spela svenska spel på den utan att behöva chippa den... såg någonting som hette typ wiifree elr nåt,,, som var för japanska wii´s.... finns det något liknande för amerikanska eller fungerar den för amerikanska wii´s med?
tack
Köper du majoriteten Suropeiska spel köp en Europeisk konsoll.
Koreansaka Wii as brickas om folk softmoddar, patchar till Amerikanska o sen uppdaterar i Sverige via Internet.
Europeisk maskin med Europeiska spel ( Chippad eller ochippad ) är smidigare med tanke på att om du köper en USA maskin måste diu även köpa en ny AC som klarar 230V...
Kör Svenskt, Kör Volvo
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Bookmarks