Visar resultat 1 till 9 av 9

Diskussion: Games-mappen tömd hjälp!

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Respekt
    23

Games-mappen tömd hjälp!

Jag skulle lägga över Ninja Gaiden Black med xISO xFER men efer ett tag så började varje fil ta så lång tid att lägga över så jag avbröt överföringen för att sedan börja om. när jag skulle ta bort mappen via FTP var min Games-katalog tom! Jag hittar inge spel varken med XBMC eller EvoX och ser inge filer i mappen via FTP. Jag har också lika mkt ledigt hårddsikutrymme som innan spelen försvann. Nån som har haft samma problem?

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Respekt
    23
    upptäckte nu att det inte bara var spel som försvann utan också en massa tv serier, men inte alla skumt nog och inte heller någon film. jag har en hdd på 320GB i och allt jag har på F: nu tar upp 115GB men det står att jag har 30GB ledigt. jag har även provat att flasha om mitt bios öfr jag tänkte om det blivit något konstigt med lba48 men tydligen inte det heller.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Om du har >250GB disk måste du använda LBA48 varianten som lägger allt över 132GB på G: (partition 7). Annars krashar filsystemet när du lagt in mer än 250GB på F:
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Respekt
    23
    aha då är det antagligen det som har hänt. då har jag ett antal timmar med filflyttning framför mig då :P

Registrerade
    Jan 2003
    Från
    Linköping
    Respekt
    23
    tack för hjälpen Hansi förresten

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22

re

En polare hade 300gb disk i sin box och nu har alla hans spel försvunnit

Innan jag formaterar om skiten så han får F och G tänkte jag kolla om man på något sätt kan få fram spelen så man kan ta backup på skiten så pojken blir glad :>

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    Om hårddisken är 300GB eller mer rekommenderar jag "Partition 6 takes up to 137GB, partition 7 takes rest of the drive" eftersom man förlorar all data på partitionen så fort man lagt in mer än 256GB.
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Registrerade
    Jan 2004
    Respekt
    22
    jo det vet jag ska formatera om till det frågar var om man kunde få fram spelen på något sätt innan jag formaterar sp jag slipper sitta och kopiera in 50spel från mina skivor

Registrerade
    Dec 2002
    Från
    Engelholm, Sweden
    Respekt
    35
    nej
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Liknande diskussioner

1. ToxicOS för DMS4 PRO (inkl HD LOADER funktioner)
    By jnk in forum DMS3, DMS4 lite, DMS4 PRO
    Senaste inlägg: 2005-06-29, 15:33
  2. Hjälp Hjälp Hjälp...snabbt snälla
    By Tjoaren in forum Evolution-X Dashboard
    Senaste inlägg: 2005-04-29, 14:43
  3. [nybörjare] behöver hjälp med att hitta apps mappen
    By NORDWIND in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2004-10-11, 16:39
  4. Ordna kategorier i mappen games!
    By Entropi in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-02-02, 13:25

Bookmarks