Hey!
Finns det någt bra tema för 3.10 oe-a
som instalerar sig själv!.
Är mkt tacksam för svar!
Hey!
Finns det någt bra tema för 3.10 oe-a
som instalerar sig själv!.
Är mkt tacksam för svar!
nja, finns inget sådant. men du kan ju ändra bakgrund vågor gameboots o sånt själv, så du får göra ditt eget tema
Kan vara farligt att göra det då det knappt finns något ledigt utrymme på flash ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
precis, men du kan fortfarande ha sånt på minneskortet. men inget jag rekommenderar
Hur gör man det egentligen PiGGELiN? Har också velat prova det Någon länk kanske?
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
OEcustomizer, finns på psp-hacks.com ^^ har ingen exakt länk, men jag kan säkert leta om du inte finner något =)
Tack :P men då lägger manh inget på flash minnet? För det vill jag ju inte
ja tror du måste ställa in att den ska läsa från minneskortet, så ja du måste nog flasha en liten kod
Jag har inte testat det än men ska göra det snart :P tack för tipset
fortfarande inget att rekommendera, men men. lycka till =)
aaa men det finns ett som installerar sig själv först får man göra ett sen trycker man på pimp my psp
Lol ok :P Låter kul
det där har jag använt, det är ju till 1.5
Ok? Finns det liknande som man kan använda till 3.10 OE-A?
Jag skulle som Piggelinglassen inte rekommendera att customiser en Custom mer.
Det räcker gott o väl med en bakgrundsbild tycker jag som det mesta.
Jag kör utan något alls för att spara minne
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Okej :P Jag har inte testat ändå, pallade inte hålla på (Mej lat)
Bookmarks