Hur lång väntetid är det ifall man kommer till butiken och vill chippa sin wii? sökt men hittar inget svar..
Hur lång väntetid är det ifall man kommer till butiken och vill chippa sin wii? sökt men hittar inget svar..
lär väl vara ett par dagar,
men du får invänta Hansi för att få ett riktigt svar ^^
Fan...skulle vara skönt att komma dit och gå iväg med en chippad wii!
det vet jag inte om det händer, dom har väl andra jobb och inte säkert det finns lediga chippare :> du får väl helt enkelt hoppas på det bästa
Tror alla beställda wii och alla inlämnade wii förutom någon som väntar på ett av de nya chippen är gjorda = goda chanser att få wii gjord samma dag den lämnas in.
Det är mest PS2 som har kötid.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det låter perfekt...hoppas ni får in wiikey snart bara!
Själv åkte jag upp till sthlm, lämnar in konsollen halv 11 hämtar den halv 2, -1 timme för lunch. Packat och klart, sen vet jag inte om det gick snabbare för att den kom i bitar och var påbörjad, i vilket fall så hade jag inget att klaga på. Mailade med Hansi dagen innan och ringde även innan på vägen upp. Hann gå runt på IKEA och några andra butiker i kungens kurva plus en burgare på MAX
Bergis var det du som kom med donutsen oxå, mums :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hur ser väntetiden ut under nästa vecka när ni får in dom bättre chippen?
Skall jag dra den om kristallkulan igen...
Jag undrade bara eftersom ni lär få mer att göra då..men visst dra den om kristallkulan
Last edited by spackel; 2007-03-02 at 06:51.
Jo den sprack när vi flyttade för några år sedan, så numera kan jag inte svara på frågor som "jag kommer på torsdag om 3 veckor klockan 14, har ni mycket att göra då" eller "när kommer microsoft banna 360 konsoller från live" och liknande frågor som vi alltför ofta förväntas kunna svara på.
Jag förstår , jag får väl ringa innan
Hörru Hansi, jag såg att dom hade billiga kristallkulor på clasohlson nu, kanske dags att ersätta den gamla?
"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Hmm vågar man fråga?
Men Hansi hur ser det ut imorgon? Jag skulle hemsk gärna lämna in min lilla wii och chippa den med wiikey ( om den nu kommer imorgon )
Du bör nog lämna in den idag. Imorgon kommer du nog få vänta i kö bara för att få lämna in din WII...
Tack för svaret Hansi! Var och lämnade in den nu...Den verkade visst va väldigt populär...
Bookmarks