TJA!
Jag vill skaffa 3.10 oe-a' men har bara 3.10 oe-a.
Har nån en guide jag kan uppgradera psp:n med ?
TJA!
Jag vill skaffa 3.10 oe-a' men har bara 3.10 oe-a.
Har nån en guide jag kan uppgradera psp:n med ?
Ladda hem 3.10 oe-a uppgraderingen.
Kör den.
Tar 2+5 sekunder...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vart kan jag ladda hem den?
Samma ställe som du hittade dom förra installations filerna Googla
Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum
nämen! första träffen på google :O
http://dl.qj.net/dl.php?fid=12577
Shit!! Det måste varit svårt PiGGELiN
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
Jo det verkar ju nästan som det behövs numera
Eller åtminstone fixa en regel tråd
Nej, ge 17 i officiella firmwares. Speciellt de över 3.03.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Installera inte några officiella firmware från Sony.
Om du absolut inte kan låta bli, håll dig till max version 3.03
Installerar du högre version än 3.03 så finns det ingen återvändo.
3.03 går att nergradera till 1.5. När man har 1.5 så kan man installera custom firmwares, t.ex. Dark Alex Custom Firmware 3.10 Open Edition.
Bookmarks