mjo jag tänkte precis skriva det nu, komponent finns för både ps2 och xbox, det är gc som är problemet, finns visserligen s-video men man vill ju ha så bra bild som möjligt.
mjo jag tänkte precis skriva det nu, komponent finns för både ps2 och xbox, det är gc som är problemet, finns visserligen s-video men man vill ju ha så bra bild som möjligt.
Xbox 360 samsung extreme firmware
Xbox v1.6 smartxx 2.0 300gb
PsTWO V14 Matrix infinity
Gamecube Qoob
Ps.
Även den starke får ta i när han skiter.
Svideo går nog fan inte heller från gcn, med tanke på att jag inte har s-video in och ut på förstärkaren, så det blir nog till att kolla efter en förlängningskabel till s-videon
Gamecube Qoob
Ps.
S-video fungerar bara på amerikanska gamecube och wii
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
så med andra ord så är jag fuckad oavsett för gc delen? borde det inte finnas någon form utav rgb>svideo adapter så ajg kan peta in den i projektor? på nått sätt förutom att använda composit borde det gå? annars svingar jag ut Gcn från balkongen.
Gamecube Qoob
Ps.
Kan du inte köpa den här då?
"Gamecube Component Video Cable"
http://www.amazon.com/Nintendo-Of-Am.../dp/B000GURW00
Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
» Xbox360 FAQ
Japp, DEN kabeln rockar. Se till att du har en gamecube med digital videoutgång bara, den försvann väl från sent tillverkade kuber.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
digital videoutgång har ajg faktiskt, men vare inte den där kabeln som va snordyr?
Gamecube Qoob
Ps.
eller så kanske jag tillomed kan vänta ett ögonlock tills det finns wii i affärerna så köper jag en komponent till den iställlet. Det där med amazon kändes lite overkill
Gamecube Qoob
Ps.
» Xbox360 FAQ
Japp, mycket bra pris.
Tror jag köper in ett par, jag får lätt ut det dubbla om jag har sådana kablar i butriken :-)
Nej
Följdfråga på den "dumma" frågan. Finns det någon anna möjlighet att koppla "den gammla" xboxen till TV´n förutom RGB/SCART ex. Komponent / HDMI? Tack på förhand!
hejsan
jag undrar om den multikabeln "komponent" funkar till den gamla xboxen skulle vilja ha både xbox och wii på komponent
frankie
Ja. Men en XBox HD/komponent-kabel
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=21&xSec=9
Nej.
Samma fråga + svar står redan 4 poster ovanför denna.
» Xbox360 FAQ
Bookmarks