vad ska du med en hackad firmware för116D till? 116D lär ha en rätt fräsch firmware då den kom efter 115D du behöver ingen hackad firmware för att bränna spel eller vill du göra något annat?
vad ska du med en hackad firmware för116D till? 116D lär ha en rätt fräsch firmware då den kom efter 115D du behöver ingen hackad firmware för att bränna spel eller vill du göra något annat?
Verkar dumt att flasha en DVD spoelare med en annan spelares firmware
115 skall ha 115 firmware och inte 116 rätt solklart som att man inte kastar in delar från en Amazon Volvo i en nyare bil eller hur
Men om du funderar på att göra den RPC1 upplåst så skulle jag rekommendera RPC1.com
Rpc1 = Regionsfrihet på DVD Film med tillhörande mjukvara. Vissa drivers klarar dock bara RPC2.
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Army Of Two, Assassin's Creed, Battlefield Bad Company, Brother In Arms: Hells High Way, Conan, Dark Messiah Of Might And Magic - Elements, Dark Sector, Fight Night 3, Kane & Lynch: Dead Men, Lost Planet: Extreme Condition, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Rayman Raving Rabbits, The Elder Scrolls IV Oblivion, Tom Clancy's EndWar
Current Game:
*Call Of Duty 5 - World At War*
När man nu köper den här pioneer brännaren, behöver man bara fixa uppgraderade firmwaren, eller måste man göra en "ladda-ner-olika-saker" process?
Snälla skriv inte om olika firmware och liknande, jag vill helst ha det lite lätt förklarat x)
111D är en äldre modell, du kan köpa en 116D tex. den är så pass ny att du inte behöver uppgradera firmware i den, men skulle du vilja det så kan du ladda ner den från pioneers hemsida och lägga in den. hoppas det var enkelt nog.
oj hah det var den jag menade, psxcare hemsidan länkade til lden här tråden..
Jaha okej, men det är bara en sak(hoppas jag), alltså vad menar de med sektorer och saker..
förrut tänkte jag bränna spel på min brorsas dator, den stödjer DL, men när jag brände med img brn (försökte med clonecd också) så sa de någonting med för få sektorer eller någonting.. vet någonn vad det innebär?
hejsan finns pioneer också med sata2 min dator har sata 2 liksom och undrar om den finns att skaffa med sata 2 också
Dom sata brännarna vi har i lager på PSXCare är SATA, frågan är då om SATA2 är bakåtkompatibelt med SATA, jag håller på googlar lite på det... återkommer med resultat...
ska man tro på vad dessa människorna säger så ska det fungera för dig att köra en SATA brännare på din dator med SATA2 (men det går inte lika fort...)
http://www.experts-exchange.com/Stor..._22792649.html (OBS: titta längst ner på sidan för att se svaren) ska titta vidare lite mer så får vi se om jag hittar någon som säger motsatsen utan att få gensvar med att det fungerar, hittar massor om att SATA2 HDD's fungerar på SATA kort om man sätt dit några jumprar på något speciellt ställe på vissa HDD's medans andra HDD's fungerar utan den där jumpern
Läst mängder av forum trådar nu, enligt vad jag kan se så ska det fungera, men jag kan inte garantera att det kommer göra det eftersom jag inte själv är säker på det där, men du kan juh alltid prova, eller om någon annan här på forumet rättar mig innan du provar...
Last edited by Swizzy; 2009-02-25 at 21:03.
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
Google is your friend!
Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)
Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare
/ Pendragon
Jag kör på Pioneer 116D dvdbrännare och den tycker jag funkar alldeles utmärkt Är toknöjd med den!
Mvh
// Greim
Solus lupus - Ensam varg
-Hellre en natt som varg, än 1000år som får!
Fins ju en anledning till varför vi säljer dem
http://www.psxcare.com/product.php?xProd=955&xSec=38
Billiga o Bra DVD-Brännare av bättre kvalite än kissiga billigare
/ Pendragon
Bookmarks