Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: remote music interface fungerar ej

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0

remote music interface fungerar ej

Jag får "Corrupted Data" när jag går in på minneskortet. Har lagt ver 0.2 (Båda foldrarna XBMCrmi och XBMCrmi%) i mappen GAME150. Kör med 3.10oeA'
    Borde ju ialla fall gå att starta programmet men den ligger fortfarande som en trasig fil där. Spelar ingen roll ifall jag startar med 1.50 eller 3.10

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Testa innan du frågar om du vill veta, går 1000000 gånger snabbare än att vänta på svar.
    Dessutom om homebrews inte funkar på 3.10 oe-a' som är byggda för 1.50 så tror jag att det bara är att slänga dom
    Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Testa innan du frågar om du vill veta, går 1000000 gånger snabbare än att vänta på svar
    Vad menar du? Klart att jag testat, annars skulle jag väl inte skriva att jag inte får det och fungera.

Jag har även kollat runt på flera forum , men inte hittat nått om vilken firmware man kan använda. Står bara att den går att köra på 1.50. Men jag tycker det borde dyka up en ikon åtmisntonde som gör att det är möjligt att försöka starta programmet, och inte bara en "corrupted data" ikon

Andra spel fungerar som det skall, så det bör inte vara minneskortet som jag har sett en del haft problem med. Har haft mitt minneskort i över ett år utan nå konstigheter liksom psp:et. Kört andra homebrews på det. Ett Sandisk 4gb

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Jag har haft liknande problem när du formulerar det så, jag tankade hem ett "PSP OS" men fick bara upp corrupted data. En del homebrews emulateras nog inte riktigt som dom ska.
    Testa ladda hem ditt homebrew igen och lägg in det, kan ju även vara att överföringen gick lite illa.

Förlåt för det som jag skrev ovan jag var lite trött när jag läste ditt inlägg Kunde inte sova så jag gick upp och kollade lite på nätet

Registrerade
    Oct 2004
    Respekt
    0
    Jag har provat både rev 0.1 och det nya 0.2. Dessa blev nerladdade från olika ställen, så det bör inte vara nått strul med det heller eller överföringen. Har testat att lägga på programmet (mapparna) både via usb-kabel och direkt via minneskortläsare.
    Tänkte att detta program borde ju vara intressant för samtliga xbox och psp ägare, så nån kanske har testat och lagt in det

Registrerade
    Jan 2007
    Respekt
    19
    Tyvärr, har ingen xbox så jag kan inte testa.

Liknande diskussioner

1. Vilka CD/DVD media fungerar i en XBOX med en PHILIPS dvdläsare?
    By Hansi in forum XBOX Backup och Patchar
    Senaste inlägg: 2008-01-25, 18:20
  2. Vilken brännare fungerar?
    By jupither in forum XBOX 360 - Allmänt
    Senaste inlägg: 2006-12-15, 00:22
  3. Guide till autouppdaterande TvGuide i XBMC
    By ktd in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 21:33
  4. spola?
    By pemani in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-05-11, 10:37
  5. XBOX Media Center *CVSBUILD* 2004-04-27