Hej igen då var det dags igen.
Lite snack om Ghost Recon Advanced Warfighter 2.
*Skriv gärna komentar om spelet.
*Och Betygsätt 1-10.
Hej igen då var det dags igen.
Lite snack om Ghost Recon Advanced Warfighter 2.
*Skriv gärna komentar om spelet.
*Och Betygsätt 1-10.
coolcool hur många spel trådar har du startat nu?
Mkt bra spel blir en 6 än så länge prövade bara i 5 min för att se att spelet funkade
Klart där uppe bland Rainbow Six: Vegas. (men det kanske inte är så konstigt)
Dock gillar jag Rainbows "cover"-system mkt bättre än GRAW's. Vill hålla ner en knapp när jag skyddar mig, inte bara springa in i en vägg
Ballt team-ordering-tjafs dock
grymt bra spel, lätt en stark 8... Dock lite kort singel player del, spealde igenom det på några timmar på normal mode....
Grafiken är grym, dom har satt ribban högt för andra spelutvecklare nu
H78 iXtreme 1.2
XBOX LIVE Gamertag: QuBaR
va man tvungen att updatera för att lira gost recon A W 2 ?.
Edit : i såntfall , updateras det direkt av sig själv?. eller får man välja ok typ eller ngt först ?.
Man måste acceptera för att upptadera efter du lagt in skivan. Vill du inte upptadera så stänger du av xboxet och tar ut spelet
ok. låter ju bra iaf, vill inte updatera förän de fixar så de inte låser ngt ;S, eller vad det har snackats om.
det är inga problem att spela GW 2, jag har spelat det i en vecka nu och lirat en hel del online ocks.. inga problem med uppdateringar eller annat..
H78 iXtreme 1.2
XBOX LIVE Gamertag: QuBaR
Beror väl på vad man ser, Va ju en som skrev att körde man de nya updateringarna så kan man inte köra homebrewn i framtiden, eller vad det hette. egna program dvs. spela backups är det inge problem med.
Går d o spela Co-op, med systemlink? Fattar inte varför dom inte kör co-op i alla spel, grymt mycket roligare!
ja GOW var ju SKIT KUL med co op saknar det i COD 2 O COD 3 tala om att co op hade varit kul i dom .....
men nu var det GRAW2 ja det är kul ja har iofs fastnat på ett annat spel så jag har bara kört igenom act 1 men det var kul det finns ju så MÅNGA spel o spela nu när man kan köra HOMEBREW hehehehe
Bookmarks