Skall man inte uppdatera boxen längre ??
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=18190
Skall man inte uppdatera boxen längre ??
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=18190
¤X¤B¤O¤X ¤=¤ ¤3¤6¤0¤
Inte om du vill leka med de homebrew applikationer som eventuellt dyker upp framöver när grabbarna grus lärt sig utnyttja säkerhetshålet som blev tilltäppt.
Men om du inte uppdaterar så kan du inte spela de senaste spelen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Egenkodning av program. Backuper är inga problem.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Om jag förstår rätt så kan man använda "fuse-resistor" tricket och uppgradera för att senare nergradera. Kan någon verifiera detta?
Ahh, det finns alltså ett sätt att förhindra att uppgraderingen bränner "fusen" :-) Jag har inte hunnit se info om det förrän jag läste din fråga, men det lär ju visa sig snart om det finns fungerande knep.
Kommer jag inte kunna spela kopierade spel? :,(
lägg ner att spamma dina prob i allas trådar Robie.... om nån vet vad problemet är svarar dom på det i din egen tråd..
Ngn som hört ngt mer, Tror ni de kommer hitta så man kan köra de nya liren utan att de bränner "fusen" typ eller vad du skrev Hansi , Har ju wii så väntar ju hellre ett tag. Men inget nytt som ngn har å dela med sig på den fronten?.
Bookmarks