Sida 15 av 15 FörstaFörsta ... 5131415
Visar resultat 421 till 437 av 437

Diskussion: Fungerande Releaser - WiiKey

  1. #421
    Registrerade
    Feb 2004
    Inlägg
    2
    Respekt
    0
    Punch.Out.PAL.Wii-GLoBAL

    Verbatim DVD-R 16x - fungerar kanon

  2. #422
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    --------OBS--------
    ---FRÅGA. ej påstående---
    Mario_And_Sonic_At_The_Olympic_Winter_Games_PAL ???
    funkar eller ligger det nått knas på den i uppdateringsväg?
    vilka nyare spel bör man inte köra in ?

  3. #423
    Registrerade
    Jul 2009
    Från
    Värmland
    Inlägg
    34
    Respekt
    15

    Thumbs up

    Citat Original inlägg av signoff Visa Inlägg
    --------OBS--------
    ---FRÅGA. ej påstående---
    Mario_And_Sonic_At_The_Olympic_Winter_Games_PAL ???
    funkar eller ligger det nått knas på den i uppdateringsväg?
    vilka nyare spel bör man inte köra in ?
    Den funkar klockrent både på mitt Wii med FW4.0E med Wiikey 1 samt på mitt Wii med FW3.4E med Wii key 2.

  4. #424
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av igotGOTH Visa Inlägg
    Den funkar klockrent både på mitt Wii med FW4.0E med Wiikey 1 samt på mitt Wii med FW3.4E med Wii key 2.
    kanon, tack, mitt funkade också, wiikey1+fw3.4E

  5. #425
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    5
    Respekt
    0
    fan jag ger upp snart ... nån som vet en fungerande iso för nsmb med wiikey2 firm 1.3 de jag har utbrända säger bara corrupt file och startar inte.. blev så glad efter nya firm till wiikey 2 men så hjälpte det inte !!! Nån ? Hjälp! Har inte hittat nån info om det här, sorry om jag repeterar nån tråd!
    Last edited by hl26485; 2009-12-25 at 21:02. Anledning: glömde

  6. #426
    Registrerade
    May 2007
    Inlägg
    112
    Respekt
    17
    Citat Original inlägg av hl26485 Visa Inlägg
    fan jag ger upp snart ... nån som vet en fungerande iso för nsmb med wiikey2 firm 1.3 de jag har utbrända säger bara corrupt file och startar inte.. blev så glad efter nya firm till wiikey 2 men så hjälpte det inte !!! Nån ? Hjälp! Har inte hittat nån info om det här, sorry om jag repeterar nån tråd!
    Du har ju New Super Mario Bros o Super Paper Mario tex att köra....bränn med verbatim skivor om du inte redan gör d....bara ett litet tips

  7. #427
    Registrerade
    Mar 2004
    Inlägg
    14
    Respekt
    0
    New_Super_mario_Bros_Bahamut_PAL (ej patchad)
    Funkar klockrent med Wiikey2 FW 1.3 och System Menu 3.4E. Ingen uppdatering krävs. Brännde med senaste imgburn på Sony DVD+R i 4x.

  8. #428
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    --------OBS--------
    ---FRÅGA. ej påstående---

    Final_Fantasy_Crystal_Chronicles_The_Crystal_Beare rs_PAL_Wii-WiiZARD ?????
    Denna skiva säger att jag ska uppdatera, jag har wiikey1, bör jag göra detta? någon som vet vilken update som ligger på spelet? jag har 3.2E nu alt 3.4E kanske. Eller man kanske kan patcha filen med wiibrickblocker och bränna om?(eller funkar det bara för icke PAL?)

  9. #429
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    Brickblocka kan du göra men PAL spel med. Men tänk på att vissa spel kräver vissa uppdateringar för att fungera. Tänk det som en dll fil som krävs för spelet...

    Men testa men brickblocker och så...
    Annars är det ett PAL spel och då skall det ju inte vara några problem att uppdatera. Tänk dock att du tappar regionsfriheten om du uppdaterar över 4.0

    Bjerlk

  10. #430
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Bjerlk Visa Inlägg
    Brickblocka kan du göra men PAL spel med. Men tänk på att vissa spel kräver vissa uppdateringar för att fungera. Tänk det som en dll fil som krävs för spelet...

    Men testa men brickblocker och så...
    Annars är det ett PAL spel och då skall det ju inte vara några problem att uppdatera. Tänk dock att du tappar regionsfriheten om du uppdaterar över 4.0

    Bjerlk
    ok, bra tack för svar, man kan ju leva utan regionsfriheten och för eller senare lär man ju behöva uppdatera hur som helst, men det finns ingen risk att det ligger någon ännu senare update typ 4.3 eller nå sånt som låser ännu mer?

    EDIT funkade bra iaf, 3.4 låg på skivan
    Last edited by signoff; 2010-02-11 at 22:03.

  11. #431
    Registrerade
    Jul 2007
    Från
    Östersund
    Inlägg
    546
    Respekt
    18
    4.2 är senaste som släppts...
    Vad 4.3 kommer innehålla kan vi inte veta i nuläget...

  12. #432
    Registrerade
    Dec 2009
    Inlägg
    26
    Respekt
    0
    Sonic_And_Sega_All_Stars_Racing_PAL_Wii-WiiERD
    Funkar bra efter en update med WiiKey1

  13. #433
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?

  14. #434
    Registrerade
    Feb 2004
    Från
    Sverige
    Inlägg
    12
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Krongo Visa Inlägg
    Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?
    Tror inte fusion är för att man ska köra med skivor utan med sdkort

  15. #435
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Citat Original inlägg av Krongo Visa Inlägg
    Hur funkar det med Wiikey Fusion? Går det att läsa skivor om man har köpt ett wii 2012? Har nämligen provat att bränna spel som fungerar när jag kör dem från SD, Brännde då på en DVD + R skiva i 1X Men med de inställningar på Imgburn som Wiikeyfusion sidan rekommenderade. Men den ville inte ens gå in i DVD läsaren på Wiiet. ÄR detta normalt?
    Ja, du har för ny wii/dvdläsare. Om du byter till en äldre dvdläsare så kommer brända spel fungera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

  16. #436
    Registrerade
    Mar 2011
    Inlägg
    4
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
    Ja, du har för ny wii/dvdläsare. Om du byter till en äldre dvdläsare så kommer brända spel fungera.
    Skulle du då istället rekommendera att man fixar någon typ av softmod och istället kör via USB Hårddisk? Vilken softmod är då bäst att använda?

  17. #437
    Registrerade
    Oct 2008
    Från
    Jordbro, Sweden
    Inlägg
    13 145
    Respekt
    43
    Citat Original inlägg av Krongo Visa Inlägg
    Skulle du då istället rekommendera att man fixar någon typ av softmod och istället kör via USB Hårddisk? Vilken softmod är då bäst att använda?
    Finns bara 1 softmodd den heter HBC http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1029&xSec=86
    Google is your friend!

    Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

    Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Sida 15 av 15 FörstaFörsta ... 5131415

Liknande diskussioner

  1. Inlägg: 1559
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 18:19
  2. Fungerande Releaser - CycloWiz
    By freddyc in forum Nintendo WII - Wiinja / Cyclo-Wiz / Yaosm / WIID / WODE m.fl
    Inlägg: 107
    Senaste inlägg: 2008-01-23, 22:12
  3. spel releaser
    By Effoc in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 12:07
  4. Fungerande SATA kort?
    By Alukahs in forum XBOX 360 - Allmänt
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-08, 13:45

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •