har också bränt den 2 gånger, funkar inte!!
EDIT!! JAg körde nu RegionFrii.exe på ison och nu så funkar mortal kombat.
Det är ingen palversion fast det påstår så.
Last edited by Amiga; 2007-06-01 at 02:15.
Glericus jag tror du glömde länka sidan
Nån som har testat [Wii] Red Steel [PAL][Multi5][ESPALWii.com] med WiiKey? Såg att de med CycloWiz hade problem med den releasen men hitta inget om den här. Enda jag kunde hitta va att någon testat Red.Steel.PAL.Wii-WiiD med lyckat resultat men lyckas inte hitta den releasen när jag söker torrents. Enda jag hittar är ESPALWii och sedan är resten NTSC.
Kanske fel forum, men någon som vet vart man kan skaffa manual till Mario strikers?
Pangya_Golf_With_Style_PAL_Wii-WiiZARD
funkar
Sweet, så Pangya funkar. Har inte hunnit bränna det ännu, men då är det safe
Är på jakt efter Tony Hawk, Splinter cell och Rampage med. Någon som vet vart de kan finnas?
SIMS_2 PETS och Scarface funkar ej.... 3 Usa titlar på raken som inte funkar, tur att man har en massa nytt på 360n.
Finns det några spel som USA/NTSC spel som funkar? Etc Mario Party?
Här är en lista på alla som funka.
Compatibility List
SYnd att grafiken på wii suger så jävla hårt
och? synd att PS3ans grafik är skitsnygg men inte har något annat än 15 olika bilspel att erbjuda.
Word prodge
Ingen som vet när de kommer lite bra rollspel till wii? Nintendo har ju ett sjukt bra bilotek att norpa från så det borde ju börja regna ned snart.
hehe jag har ingen aning, tycker också att det ser dåligt ut på den fronten.. det enda jag har spanat in är Dragon Quest. hoppas det blir nåt att ha, hur som helst så verkar det ta rätt lång tid innan det släpps. en viss hall på webben (hint hint) säger 2007. personligen så blev jag för otålig och införskaffade en DS istället, där finns det ju rätt många rollspel redan.
Ja DS är klart kung på rollspel, är underbart.
Kikar med på Dragon quest och så klat nya Final fantasy.
Funderade på att skaffa lite bra rollspel till GC istället, någon som har bra tips?
Fick tag på Metal gear solid till GC så där har man lite att göra, måste bara fixa minneskort.. varför o varför går det inte att spara på wii minnet egentligen?
Bookmarks