Kan man på något sätt lägga in musiken man har på datorn i xboxens hårddisk?? så man kan lyssna på xboxwn via tv:n??
de gick ju på vanliga xbox iaf!
Kan man på något sätt lägga in musiken man har på datorn i xboxens hårddisk?? så man kan lyssna på xboxwn via tv:n??
de gick ju på vanliga xbox iaf!
Nej men du kan använda ett usb minne som du sätter in där back eller fram på xboxen så hittar den det där kan du ha din musik^^
... eller en extern hårddisk ^^
ja det går också bra^^ bara att välja
jaha okej..en extern hårddisk har jag...så då ska de funka alltså??
ja
'
Är det sant, kan man inte?!
Jag har personligen inte provat men antog att det gick när man hade media center till xboxen från datorn... Vad gör då egentligen media center? Det var en snubbe som frågade tidigare men han fick bara en länk som svar och den läste jag igenom utan svar på min fråga.
Ja de undrar jag med har provat de där med media center...& fattade nada...fick inte fram min musik på xboxen då...fattade som sagt ingenting av det..:P så om någon kan förklara de vad media center egentligen gör för nytta??
mediacenter e till för att du ska kuna lyssna på din musik å se på filmer den är conectad till din dator så att du får tillgång av de musik/film filer du har där istöllet för att ha en hdd eller memory eller fall du inte orkar bräna ut alla filmer du vill se men de kräver en flachad xbox för att du ska se alla filmer via media center så ska du ladda ner vlc360 tror jag det heter å lägga in det sök på det så får ni säket fram det hoppas att det här hjälpte^^
Man kan ju bränna musik på cdrw i datorn å rippa dom i 360 dock så får man ju bara plats med 80 Minuter musik på skivan, det är inte så många låtar men det funkar iaf att göra på det viset
Last edited by kaffetandfen; 2007-03-10 at 03:30.
Xbox 360 Premium HDMI
BenQ iXtreme 1.5
Bättre köra på en DVD skiva...
Bookmarks