Visar resultat 1 till 6 av 6

Diskussion: Dc++

  1. #1
    Registrerade
    Feb 2007
    Inlägg
    15
    Respekt
    0

    Dc++

    Vilken hub funkar bäst?
    Vilken sökning bör jag göra för att hitta bra spel?
    Några andra tips?


  2. #2
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    121
    Respekt
    18
    torrents =)

  3. #3
    Registrerade
    Apr 2005
    Från
    Östersund (Frösön)
    Inlägg
    2 568
    Respekt
    25
    Dc är läskigt nu när alla snuskiga antipirater försöker sätta dit en.... Mycket trist, för det är ett sjujävla program om man söker musik. Men spel och filmer och andra större filer går mycket lättare/snabbare att tanka via torrents....
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

    SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

    Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

    Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

  4. #4
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Beror ju helt och hållet på vilken hubb du är inne på. Går alltid fortare för mig på dc än på torrent. Sen är chansen extremt (nästan omöjligt) liten att du kan åka dit av nån antipirat i en public hubb.

  5. #5
    Registrerade
    Dec 2006
    Inlägg
    121
    Respekt
    18
    du menar privat hubb en såndär där du behöver minst 100gig orginal rar rellar så om/när antipiraten kommer så sitter du med burken full av olagliga filer nä jag har andra saker å lägga pengar på en böter torrents e mycket bättre,snabbare(med rätt klient och insällningar),säkrare......

    men det e ju bara vad jag tycker och du ska kanske inte lyssna på någon med ett nick som mitt 0_o

  6. #6
    Registrerade
    Sep 2006
    Inlägg
    31
    Respekt
    18
    Som du kanske läste står det publichubbar inte privat. Men dom privata är ju iofs bättre. Sen får man ju inte vara för paranoid heller. Vill dom komma åt dig på torrents gör dom det också. Har suttit på dc sedan start och aldrig vart med om
    nåt problem. Har läst att någon åkt dit, men är man oförsiktig och har stor mun så går det så.
    Men smaken är som baken delad. Vissa gillar torrents andra inte. Drar själv ner saker från torrents om det inte skulle finnas på dc.

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •