Hmmm...
min 360 har börjat bete sig underligt har inte spelat påden på ett tag och fick för mig att spela lite för nån dag sedan gick jättebra men tröttnade på spelet gick tillbaks till dashboard och bytte spel detta fungerade bra i någon minut sen sprakade det till i högtalarna och skärmen fick ett suddigt rutmönster. Testade detta spel ett par gånger till med samma resultat (ibland går det att spela längre om xboxen varit avstängd ett tag) konstigt nog fungerar spelet utmärkt hos en kompis. Idag när jag skulle testa igen hände samma sak men denna gång när jag startade om fick jag de tre röda markeringarna runt powerknappen.....kollade upp vilken kod det var och detta blev 0120....detta händer dock bara ibland då och då fungerar xboxen utmärkt i ett par minuter sen händer samma sak som med spelet jag nämnde (oavsett vilket spel jag testar händer detta).
Någon som har någon ide om vad det kan vara/går det att åtgärda utan att skicka den till microsoft? den är köpt privat och den är flashad med xtreme firmware så jag tror inte garantin gäller.
Tacksam om någon kan hjälpa mig med detta problem.
Bookmarks