Tänkte byta mitt neo 2.2 chip mot ett magic3, går det?
Är det svårt o ta bort med tanke på att neo2.2 trots allt är inlött.
Nån som har erfarenhet av detta, administratörerna kanske...
Tänkte byta mitt neo 2.2 chip mot ett magic3, går det?
Är det svårt o ta bort med tanke på att neo2.2 trots allt är inlött.
Nån som har erfarenhet av detta, administratörerna kanske...
Kan man montera ett Magic så kan man ta bort ett NEO 2.2
Men satsa på ett Messiah 2 PRO istället, du kommer inte ångra dig.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Nått man ska tänka på när man ska byta ett inlött chip mot ett annat?
Det måste ju va lite vanskligt att slita bort trådarna?
</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
Ursprungligen skrivet av dafont:
<strong>Nått man ska tänka på när man ska byta ett inlött chip mot ett annat?
Det måste ju va lite vanskligt att slita bort trådarna?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">"Slita bort trådarna"
Du skall inte tänka på nånting förutom att lämna in din PS2 till någon som är kapabel att montera det nya chippet :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks